søndag den 14. februar 2010

Børnefødselsdag

Så har vi holdt 6 års fødselsdag med manér hele weekenden :o).
I dag sluttede vi af med børnefødselsdag.
Det er en dejlig flok og det var forbløffende, hvor få konflikter der skulle løses..
Tiden går bare så hurtigt - de var jo næsten kun kommet før de kulle hjem igen. Næste gang skal det vist være 4 timer i stedet for 3...

For første gang vovede jeg mig ud i en kagedame af vandbakkelser. Jeg har hørt så mange fortælle om, at det er dejligt nemt, og at børnene kan lide det. Jeg er blevet for nærig til at købe de dyre kagekoner ( og -mænd) fra bageren, som står næsten uberørt, når børnene forlader bordet..
Det gik godt... og fuldstændig rigtigt - børnene kan lide det :o)



Nu glæder jeg mig til sofaen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar