lørdag den 6. februar 2010

Fastelavn...

Så er vi klar :o)!
Astrid skal til fastelavn i børnehaven på sin fødselsdag, og nu er tøjet klar.
Ja, jeg synes jo hun bliver ballets dronning :o) - den stolte mor :o).

Hun ville gerne være brud, så efter lidt tænkning og sparring med kolleger, fandt jeg frem til denne løsning, som klart er hurtigere end den helt store prinsessekjole model!!
Og pigen var mere end tilfreds... og så er alle jo glade :o).



Lidt tyl, fine bomster og et slør, så er den hjemme :o).

2 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    Arh hvor er hun yndig. En rigtig brud :o)) Hvor gammel er din datter ???
    Glæder mig meget til Asta blir så stor hun skal klædes ud til fastelavn. Jeg eeeeelsker at klæde mig ud, for mig er det ikke en skænsel at komme til en temafest hvor der er lagt op til udklædning :o) Fedt Fedt Fedt :o)

    God weekend til dig og dine.
    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette
    Tak skal du ha'!
    Astrid bliver 6 på fredag - de bliver så hurtigt store... kan ikke altid forstå, hvor den lille baby blev af :o).
    Ja, du har ret - det er sjovt at klæde sig ud :o)!

    God weekend til jer også :o)!
    Knus
    Mette

    SvarSlet