onsdag den 24. februar 2010

Folk og røvere

i Kardemomme By...

Vi har haft den mest fantastiske røverdag i dag :o).
Vi havde billetter til 'Folk og røvere i Kardemommeby' på Aalborg Teater i formiddags, og det var helt fantastisk.
Det var farverigt og flot - de fik alt det vigtige fra bogen med - ikke mindst alle de gode sange :o)
Salen var fuld af børn, og de var med hele vejen!


Resten af dagen har vi på skift nynnet eller sunget sangene og der er stillet mange spørgsmål om røvere i dagens løb...
Alle pengene værd!!

2 kommentarer:

  1. Det er altså også bare en skøn skøn fotælling. Jeg husker også helt tydeligt da jeg som barn var i Filuren i Århus og de samme stykke, det gjorde indtryk :o)
    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Hej Mette.

    Kig lige engang over til mig, du har nemlig vundet i min give away ;-)
    Send mig en mail med din adresse på :
    karinameierkjaer@gmail.com

    Hav en god dag.

    Mvh
    Karina

    SvarSlet