søndag den 7. februar 2010

Nyt møbel

I dag har vi haft søndagsåbent i Stof og Stil, og med mig hjem i bilen havde jeg 4 sække krøyerkugler plus det løse..

Med 2 ivrigt ventende børn på 'nakken', blev det hele hurtigt omsat til den herligste 'fatboy' - mellem kaffe og aftensmad.



Og inden sengetid fik børnene lov til at indvie den med et afsnit af "Vilkommen til den gamle by hvor sneen drysser ned fra sky og alle lyde dæmper..." - den skal synges i øjeblikket :o). Jo, vi ser stadig julekalender, børnene elsker den!

6 kommentarer:

  1. Wuaw, den ser ud til at være et kæmpe hit. Sådan en kunne det være jeg skulle lave på et tidspunkt, vi har det nemlig noget fodkoldt.
    Billedet her siger jo det hele :o)

    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Den ER et kæmpehit! De leger bil, skib og meget andet med 'den store røde pude', som den går under :o).
    Og den er hurtig lavet - brug et gammelt dynebetræk som inderpose, så er du næsten allerede færdig :o).

    SvarSlet
  3. Det er da også en herlig sang. En lille anekdote: Jeg sang i kor på Århus Musikskole, og selvom vi var "gamle" og sang i ungdomskor, da den blev indspillet, fik vi lov at synge med. Så jeg er med på indspilningen, 21 år gammel.... Sjovt at tænke på i dag:)

    SvarSlet
  4. Sådan, Eva!
    Ja, det er da lidt sjovt - og ja, det er en rigtig god sang, sød melodi :o)

    SvarSlet
  5. Orv ja, god idé med et dynebetræk. Det skal jeg huske. Det skal nok pokkers mange krøjerkuler til ??? Hvor mange sække måtte du slæbe hjem fra Stof og Stil ???

    Kh Anette.

    SvarSlet
  6. Ja, der skal kugler til - 4 sække slæbte jeg med hjem - godt jeg var alene i bilen :o)

    SvarSlet