torsdag den 25. marts 2010

Mere tøj

til både piger og drenge.
Jeg skal jo til Børnebazar i København til maj, så jeg skal bare ha' lavet en masse forskelligt inden :o).
Jeg opdaterer min hjemmeside i morgen, så der kommer alt det nye tøj på :o).

Et farvestrålende sæt til drengene - hvorfor skal de ikke også ha' lidt farve på :o).



Og en lækker tunika i strik fra Nørgaard på Strøget. Det er en fantastisk kvalitet!!



Og så har jeg købt nye clover makers... Denne bliver til de sødeste små blomster, som man kan sy på tøjet, lave til hårpynt, pynt på tasker..
Jeg har 2 ekstra makers, hvis nogen er interesseret :o)...
Jeg laver lige en lille billedbeskrivelse af, hvordan man gør en af dagene :o).

4 kommentarer:

  1. Jeg er interesseret - de ser super super fine ud!! Men har aldrig prøvet de der yoyo-makers før...

    SvarSlet
  2. Hej Didde

    De er også rigtig fine og super nemme at lave :o). Jeg vil lige prøve om, om jeg kan nå at lave en billede beskrivelse i dag :o).
    Jeg lægger dem lige på min webshop, så kan du købe den der :o).

    God søndag!

    Venlig hilsen
    Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette...
    Det lyder perfekt :)
    Jeg har skrevet et indlæg på din opskrift med blomstertørklædet - er gået igang med et og vil gerne udlodde det færdige resultat i en giveaway, hvis det er okay for dig at jeg har brugt din opskrift..
    -Didde

    SvarSlet
  4. Hej Didde
    Det er da rigtig dejligt, at du kan bruge min opskrift!!
    Jeg ville blive glad, hvis du linker til den eller mig :o).
    Glæder mig til at se det :o)

    SvarSlet