fredag den 30. april 2010

Ny give away

Da jeg var på arbejde i Stof og Stil forleden, var der en kunde, som spurgte mig, om hun måtte stille mig et frækt spørgsmål... Så plejer det at være noget med det tøj man har på - om det er noget jeg selv har syet eller hvor det er købt. Noget i den retning...

Men det viste sig at være fordi hun kunne genkende mig, så hun spurgte, om jeg var Bettekun :o).

Det var Lone - med de fantastiske giraffer. Nu har hun udloddet en i en giveaway :o).

Og tak, Lone, for at du stillede dit lille 'frække' spørgsmål :o).



3 kommentarer:

  1. Det var da et sødt spørgsmål :o). Nej hvor sjovt at du også arbejder i Stof og stil. Er det i Ålborg? Jeg er dekoratør i Stof og stil Odense.

    God weekend.
    Kh Randi

    SvarSlet
  2. Hej Randi

    Ja, det var da sjovt :o). Jeg anede heller ikke, at du var i Stof og Stil. Ja, jeg er i Aalborg.

    God weekend til dig også - kollega :o).
    Knus Mette

    SvarSlet
  3. Hej Mette.

    Det var da et sjovt møde, du havde med Lone :o) Jeg har også tænkt på når jeg har gået rundt i Silkeborg om der mon var nogle bloggere jeg gik side om side med på gågaden ;o) Vidste ikke du arbejdede i Stof og Stil :o) Det må være et super spændende sted at arbejde. Det kunne være et rent drømmejob for mig tror jeg, uden at vide hvad det ville indebærer eller kræver af uddannelse. Meeeen en Sosu. Assistent uddannelse er vidst ikke helt passende :o/
    God weekend til dig og familien.
    Anette.

    SvarSlet