lørdag den 3. april 2010

Så er alle glade :o)

Jeg har en lille men meget bestemt dame i huset...
Jeg synes selv, jeg har syet den lækreste trøje af uldfilt til hende, men hun ville ikke have den på.
Det var knapperne, den var gal med. Det er egentlig også i orden, for jeg havde hende med ude at købe knapperne, og hun valgte pink knapper. Men jeg synes de orange var pænere til trøjen, så dem satte jeg i.



På et eller andet tidspunkt må jeg jo lære det... Min datter er blevet for stor til den slags :o).
Så jeg måtte sy de pink knapper i - hun er glad og det er jeg også, for nu vil hun gerne have den på :o).

3 kommentarer:

  1. Ja, så kan du lære det :)
    Den er nu sød, både med orange og med pink knapper.

    SvarSlet
  2. Ja, engang lærer jeg det vel...
    Ja, jeg synes faktisk også den er fin med pink knapper - tak!
    God påske til dig, Eva!

    SvarSlet
  3. Dener rigtig flot både med oragne og pink knapper. Ak, ja de små,, som er ved at blive større, har altså også deres mening.

    SvarSlet