tirsdag den 4. maj 2010

En sød lille taske

Jeg har strikket en taske og filtet den.
Uh, hvor er jeg tilfreds :o).

Jeg har aldrig prøvet at lave en taske før, men det er sjovt at filte - og simpelt at strikke til det :o), og det gør jo ikke spor.

Jeg har brugt Natur Uld og det filter helt fantastisk!

Nu skal jeg prøve at lave en i færøsk uld, egen import - det glæder jeg mig til. Det er ikke lige så tykt og det filter heller ikke på samme måde - men spændende bliver det :o)!
Mere om det om et par uger (eller mere)...

5 kommentarer:

  1. Sikke en smart taske. God fornøjelse med den næste. God dag.

    SvarSlet
  2. Tak, Ellen - og velkommen her :o).

    SvarSlet
  3. Den er fin... Det skal jeg også prøve, en af dagene...

    Har lige filtet uld kurve.. Men er virkelig kommet i tvivl om, hvorvidt det har været rent uld.. 3 maskiner og til sidst en kogevask, ser de filtet ud, men er ikke svundet ind i størrelse.. mærkeligt..

    held og lykke med den næste...

    Lone

    SvarSlet
  4. Hej Lone
    Det var da træls... Det er vigtigt, at ulden ikke er superwashed, for så kan den ikke filte!
    Held og lykke til dig også :o).

    SvarSlet
  5. Skøn taske i nogle dejlige farver. God fornøjelse med den næste:))

    SvarSlet