tirsdag den 18. maj 2010

Nu gider jeg snart ikke mere

SNOT.
Jeg har været forkølet i 2 uger nu, og det er ved at være træls. Og når jeg bliver forkølet, så får jeg næsten altid bihulebetændelse - ØV.
Men jeg ved, hvad der virker :o).
Det gør nemlig zoneterapi! Jeg ringer aldrig til lægen, for det eneste han kan gøre, er at give mig penicilin. Og når det gælder bihulebetændelse, så virker det langsomt og ikke hver gang.
Derfor vil jeg ikke fylde mig med det stads, når jeg kender en bedre kur.
Så i dag, har jeg været henne ved søde Hanne og fået zoneterapi i næsten 1½ time. Hun starter med lidt rygmassage - det er helt vildt godt.
Jeg har prøvet mange zoneterapeuter, og hun er den bedste af dem alle. Det virker hver gang!!
I skulle prøve det derude - gør noget godt for dig selv og din krop!!

2 kommentarer:

  1. Ja, det virker bare på RIGTIG RIGTIG meget.
    Jeg havde f.eks. en zoneterapeut med til Karolines fødsel. Det virker også!!!!!

    SvarSlet
  2. Er du klar til i morgen så? :) Måske skulle man prøve sådan en omgang...

    SvarSlet