søndag den 2. maj 2010

Vandskade salg

Jeg var simpelthen nødt til at stå tidligt op i går, og køre til Aalborg.

Inspiration i storcenteret havde Vandskade salg, og der var mange lækre ting til ingen penge... Jeg så det torsdag aften på vej hjem fra arbejde i Stof og Stil, og så rumsterede alt det lækre Rosendahl i mit hoved hele St. Bededag :o).

Så jeg stod op, mens alle andre i huset sov, kørte til Alborg og så hoben af mennesker, der havde tænkt det samme som mig...

Jeg siger jer - da de fjernede gitteret omkring reolerne, var reoler og det hele ved at vælte. Folk skubbede og masede!! Det var helt vildt. Flere vendte om og gik - det var bare for meget!

Jeg kom slet ikke hen til reolen - jeg fik en, der stod ved reolen og ikke kunne komme væk, til at række ud til mig :o). Så tak for hjælpen, hvem du så end var...



Dagens høst :o)

Og i aftes indviede vi skålene med en ordentlig omgang jordbærgrød :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar