torsdag den 27. maj 2010

Vundet award

Det har jeg aldrig prøvet før.
At vinde awards... Nøj, jeg synes det er sejt :o).

Jeg er endda blevet tildelt den hele 2 gange. Først af Lone på min bryllupsdag og siden af Fru Larsen.
Tusind tak begge to - det tager jeg som en meget stor kompliment :o)!!

Der er et par regler, som jeg skal følge i forbindelse med denne award:

  • Kopier awarden ind på din blog for at vise, at du har modtaget den.
  • Tak og link til den, der har givet dig den.
  • Link til 7 andre og spred lidt glæde ved det.
  • Fortæl 7 ting om dig selv.

Her følger de 7 andre dejlige bloggere :o):

Og 7 ting om mig selv:

  • Jeg er et nølhoved. Jeg kan bruge en hel dag på ingenting...
  • Jeg æælsker at danse - især med min mand!
  • Jeg flyttede fra centrum af Århus og ud midt på en mark i Himmerland - og trives med det!!
  • Jeg græder, når jeg ser Pretty Woman - som jeg i øvrigt også æælsker :o).
  • Jeg elsker at nørkle og har altid gjort det.
  • Jeg er høj - 1,85 og bruger str. 42 i sko. Min mormor sagde altid, at ellers ville jeg jo vælte omkuld :o).
  • Jeg har 2 guldklumper sammen med min dejlige mand!

4 kommentarer:

  1. Hej Mette.

    1000 tak for den fine award, det er vel nok sødt af dig :o)
    Hmm kan næsten ikke tro du er et nølhoved, med alt det du får lavet til Bettekun ;o) Modig flytning du gjorde der, men når det gik som det gjorde, så var det jo den helt rigtige beslutning :o)

    Dejlig weekend til dig og din familie.
    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Hej Mette...

    Jeg kan godt forstå at DU har modtaget en award.

    Tuuuusind tak skal du ha, for at give MIG en.
    Den er jeg glad for.

    Tak for din søde kommentar til mit pandekagehus ;o)

    Mange hilsner
    Betina

    SvarSlet
  3. Hej Mette!

    Tusind tak for awarden, den er jeg super glad for:-)
    Har netop tilføjet dig som giver i min sidebar sammen med Lotte - heldige asen jeg er, at modtage hele to af slagsen, (wauw!)endnu en gang tak!
    Ha en dejlig dag:-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  4. Hej Mette, du kan tro at du bliver tilføjet min award indlæg med det samme.
    Tusinde tak for den og din søde kommentar om hvorfor du har givet mig "prisen".
    Og du har også gang i en masse spændende ting, som jeg lige skal have tjekket lidt nærmere når jeg har sendt min kommentar.
    Stine:)

    SvarSlet