søndag den 27. juni 2010

De sødeste små kattekillinger søger nyt hjem


Vi har jo kattekillinger.
4 mega søde kattekillinger fra d. 22. maj. Men vi kan desværre ikke beholde dem alle.
De er vokset op i vores brændeskur som udekatte. Vi besøger dem flere gange om dagen, og de er meget trygge ved os - kommer tumlende os i møde, når vi kommer.

Er der nogen derude der vil give en af disse kære små et nyt hjem?
De er flytteklare omkring 31/7 - lige efter sommerferien :o).


Det er de 2 fra venstre, der er tale om - er de ikke nuser... Den længst til venstre er hvid med sorte pletter, sort hale og hvide poter. Den i midten er gylden-stribet.

Vi havde en gang en næsten helt hvid kat (ikke albino), som naturligvis kom til at hedde Snehvide - jeg har jo en prinsesse-datter :o).
Det var bare lidt problematisk, for det var jo en hankat... Og vi undskyldte, når vi fortalte folk, hvad den hed - for en hankat kan jo ikke hedde Snehvide!
Men den her kat blev tykkere og tykkere, og min mand som havde fastslået dens køn holdt hårdnakket fast i, at det var en han. Men da den pludselig en dag havde et kuld killinger, måtte han jo gi sig, og siden da udtaler ingen sig her hos os om, hvilket køn kattene er før de er så store, at det kan ses med sikkerhed :o) ... Det ville jo heller ikke være til megen hjælp :o)...

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor er de søde. Jeg ville såmænd gerne overtage dem alle 4, men jeg må hellere lade være. Min mand bryder sig ikke om katte, så jeg nøjes med naboens, som heldigvis besøger os flittigt.

    SvarSlet
  2. De er næsten ikke til at stå for, de kære små. Men mine piger fik en killing hver sidste sommer, og to må være nok....selvom det kunne være hyggeligt med en lille ny. Men jeg takker nej. god sommer

    SvarSlet
  3. Åhhh, hvor er de nuttede, jeg har to katte så det må være nok. De er så svære at stå for, sådan nogle killinger. Håber du finder nogle gode og trygge hjem til de små. Held og lykke med det:))

    SvarSlet