tirsdag den 15. juni 2010

Inspiration

Jeg elsker at blive inspireret. Jeg bliver af og til spurgt, hvor jeg får min inspiration fra...

Det er ikke så ligetil at svare på - det er jo rundt omkring og over det hele. Det er små brudstykker, der pludselig samles til et nyt hele.

Og det er lige netop det, der er så spændende og giver et kick, når det går godt :o).

Og det er en af de ting, jeg holder meget af ved mit arbejde i Stof og Stil. Jeg bliver inspireret af kunder, der har gang i spændende projekter, af stof der pludselig ligger ved siden af hinanden og af mine kolleger.

Lige nu hækler vi igen :o). Og vi hækler til bærestykker på tunikaer. Vi laver det slet ikke ens, hverken det hæklede, farverne eller de stoffer, vi vil sætte på. Men vi inspirerer hinanden - og det elsker jeg :o) !

5 kommentarer:

  1. inspiration findes heldigvis alle steder. Er selv begynder inden for hækleriet og nyder det allerede. Glæder mig meget til at se en færdig tunika med bærestykke. Har selv en færdig købt fra sidste sommer, og overvejer at lave en sommerkjole med hæklet bærestykke....

    SvarSlet
  2. Hvor er det en god ide! Mon vi ser et færdigt resultat på et tidspunkt?

    SvarSlet
  3. Det er jo netop det der er så godt ... når man bliver inspireret af hinanden - også en af de ting der er gode ved at blogge ;0)

    SvarSlet
  4. Tænk, at kunne gå på arbejde hver dag i et slaraffenland af kreativitet - og komme hjem fyldt af idéer, så man hverken ved hvor man skal ende eller begynde. Heldige Mette. Lige nu får jeg lyst til at springe ud i et hækle-projekt. Super sød idé - spændt på at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  5. Hej allesammen - og tak for jeres dejlige kommentarer :o)!!¨
    Jeg glæder mig også til at se det færdige resultat, og jeg lover at I skal nogen af de første til at se det :o).
    God dag til jer alle!!

    SvarSlet