tirsdag den 8. juni 2010

Så er der liv igen

Der har været lidt stille her på bloggen i den sidste uges tid.

Vi tog simpelthen på en lille impulsiv sommerferie i onsdags.
Vejret var godt, vi skulle afsted i weekenden til Esbjerg alligevel, vi havde mulighed for at rykke dagene ud, og sidst men ikke mindst... campingpladsen var billig.
Her i juni er det faktsik lavsæson.

Så vi tog til Hvidbjerg Feriepark ved Blåvand - en helt fantastisk 5-stjernet campingplads, som ville koste det hvide ud af øjnene i sommerferien.
Der er store flotte legepladser på hvert 'gadehjørne', restaurant og pizzaria, minigolf, mooncars, familiecykler og super flotte sanitetsbygninger - og jeg mener vildt flotte! Et sjældent flot badeland bygget med omtanke og sans for detaljer.
Og så ligger det hele jo bare et spytkast fra havet!
Helt klart et besøg værd!

Nu har vi i hvert fald haft en lille uges sommerferie med godt vejr og til billige penge - hvem kan ønske mere??

9 kommentarer:

  1. Ja, der er skønt på Hvidbjerg Feriepark. Jeg giver dig ret i at det koster det hvide ud af øjnene i højsæsonnen. Vi var der i spetember og boede nede på en af luksus pladserne hvor man har eget bad og toilet. En rigtig skøn plads med mange flotte faciliteter. Jeg er enig, bestemt et besøg værd :))

    SvarSlet
  2. Det lyder da helt fantastisk, bare det var mig. Hos os skal alting altid planlægges måneder i forvejen.

    P.s.: du ved det sikkert ikke men det er faktisk kun blogspotbrugere der kan kommenterer hos dig. Jeg bruger min henvisningsblog og nederst på den kan du se hvordan du let ændre indstillinger hvis du gerne vil.

    SvarSlet
  3. Hej Marina

    Nej, det anede jeg ikke - men nu er det rettet :o).

    Hilsner Mette

    SvarSlet
  4. Hej du swing-danse-pige-Mette. Endelig, endelig kan man sende dig en besked. Godt, at du har fået det rettet. Jeg følger dig på bloggen og her flere gange forsøgt at lægge en kommentar. Jeps - jeg har også camperet på samme campingplads - dejligt dejligt sted....og ja, jeg må tilstå, at jeg også er blevet swingoman....hvem ved - måske mødes vi på dansegulvet engang.
    Hilsen Anette L

    SvarSlet
  5. Hej Anette - og velkommen her!
    Det var dejligt at høre - så glæder jeg mig til at få flere kommentarer fra dig nu :o).
    Hvor danser du? Har vi allerede mødt hinanden? Kender du mig fra swing?
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  6. Nej, vi har ikke mødt hinanden - jeg kender dig kun herfra. Jeg danser i Holstebro og har kun danset siden nytår. Jeg elsker det - og min mand er glad for at jeg får min danselydt styret, for han vil helst være fri - så han er ikke med. Ærgeligt - for det er sjovt - man bli'r glad og man får go' motion.
    Hilsen Anette

    SvarSlet
  7. Det er helt rigtig - man kan ikke være sur, når man danser :o).
    Glæder mig til at møde dig!

    SvarSlet
  8. Hej Mette, vi var også på Hvidbjerg feriepark for nogen tid siden og det var rigtigt skønt og Blåvand er bare godt.
    God dag til dig.
    Michael

    SvarSlet
  9. Hej igen Mette...
    ...kig ind på min blog, der handler om noget helt andet...
    Ha' en dejlig weekend....Anette

    SvarSlet