tirsdag den 31. august 2010

Dans, dans og dans - det er fedt!

Vi har været på Livø i weekenden, hvor der var SensommerSwing for 15. gang.
Det var en fantastisk weekend - længe siden, det har været så godt.

Jeg dansede også meget mere, end jeg længe har gjort. Børnene er blevet større og kunne godt ligge på værelset selv.
Så jeg - og Vagn - var med både fredag og lørdag aften fra start til slut - uhhhh, hvor var det fedt!! Man bliver så glad (og træt og øm i sine ben :-)).

Jeg kan ikke linke til filmen, som billedet nedenfor stammer fra, men den ligger på min profil på facebook :o).

1 kommentar:

  1. Har set dig swinge skørterne i ét af klippene på Martins facebook profil - hvor er du altså go'. Uha, det trak godt i bentøjet, men til november skal jeg være med i 'Rock på heden'....heeele weekenden. Er du med dér? Nåh ja, så regner jeg også med at deltage i jubilæums-festen i Viborg + alt det løse i nabolaget;D Du har ret; man bli'r glad i låget af at danse.

    SvarSlet