tirsdag den 10. august 2010

Ikke til at skyde igennem



Det er simpelthen fantastisk, når det der kommer ud af symaskinen også svarer til forventningerne til det.

Det bliver ikke altid helt som man havde forestillet sig - nogen gange har man ikke vurderet kombinationen af stoffet og mønsteret rigtigt, andre gange er det noget andet.
Men når så det hele går op i en højere enhed, og det bliver ligeså godt, som man har forestillet sig - eller bedre. Så er det bare fantastisk!!

Sådan er det med denne tunika.
Jeg fortalte om (for efterhånden lææænge siden), at jeg var ved at hækle bærestykke til en tunika.
Nu har jeg endelig fået syet stoffet på, og jeg er SÅ tilfreds!!

Så er der altså noget ved det :o)!




Kender I det derude?

9 kommentarer:

  1. Jep, kender det - begge scenarier ;-)

    Din tunika er virkelig smuk!

    K.H June

    SvarSlet
  2. Den er da blevet intet mindre end fantastisk. Synes virkelig den er flot. SÅ skønt når ting går op i en højere enhed:)

    SvarSlet
  3. Den er blevet virkelig flot. Wow.
    Det er en god ide med det hæklede bærestykke.

    SvarSlet
  4. Den er blevet supersød . Tillykke med den :-)

    SvarSlet
  5. Hej Mette

    Den er jo blevet så sød.. Forstår godt du er mere end lykkelig..
    Den er både smart og vellykket..

    Lone

    SvarSlet
  6. Virkelig flot, elsker koralfarvet.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  7. Hej Mette.

    Joh joh jeg husker godt da du fortalte om projektet ;o) Hold da op hvor er det blevet fint :o) Jeg synes kombinationen af hækling og syning er fantastisk smuk :o) Den kan du vær rigtig stolt af.
    Jeg kender godt til det der med at se et helt igennem fantastisk billede i hovedet, for så at se knapt så stort skønsyn ved vejs ende. Sådan er det jo engang imellem, dog vil jeg sige, jeg synes det sket mere og mere sjældent ;o)

    Dejligt at høre fra dig igen :o)
    Knus A

    SvarSlet
  8. Hvor er den smuk. Den sidder perfekt på dig og sikke en dejlig sommerfarve. Den er virkelig gennemført med det smukke hæklede bærestykke:))

    SvarSlet
  9. Hej allesammen

    Tak for de mange søde kommentarer og alle roserne :o)!!!
    Det kan man aldrig få nok af :o).

    Ha' en god aften!

    Mange hilsner Mette

    SvarSlet