torsdag den 26. august 2010

Duplo dukker

Vi har haft en effektiv sommerferie :o).
Og nu er turen kommet til legesagerne.
Disse skønne Duplo dukker, bliver ikke rigtig brugt mere, og jeg har haft meget svært ved at indrømme det, for de er bare for skønne til, at man kan skille sig af med dem...
Men med den tankegang bliver huset hurtigt fyldt op :o).

Så ak og ve - jeg sætter dem til salg...

Dukkerne og tilbehøret er helt fantastisk (som alt andet Lego). Dukkerne har en genial størrelse til små fingre og så er der tøj til dem.
De fås ikke længere i butikker herhjemme, men gennem de firmaer, der også sælger til institutioner. Og så skulle de vist også være at finde i USA - spøjst!

Her er de så:
Sæt nr. 1 til 200 kr.

Sæt nr. 2 til 200 kr.

Sæt nr. 3 til 150 kr.

Er de ikke bare skønne?

3 kommentarer:

  1. De er så skønne! Gid jeg havde råd, for så ville jeg købe dem alle og jeg ville sætte dukkerne i en sættekasse og bare lade dem pynte :)

    SvarSlet
  2. Hanna Damborg09 oktober, 2010

    Vil du sælge til 400 kr? mvh Hanna
    hannadamborg@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Sættet er solgt. Så desværre...

    Ha' en god aften!

    SvarSlet