søndag den 12. september 2010

Fantastisk aften!

Vi var til stor 10 års jubilæum igår aftes.
Et brag af en fest!

Kom og Dans Danmark blev stiftet for 10 år siden, og det blev markeret med manér. Der var frugt, kager, sandwich, champagne, pølsevogn ad libitum og 2 fantastiske bands, der afløste hinanden hele aftenen og en god del af natten :o).
Vi var 302 dansere, og det var en fantastisk aften.

Jeg havde lavet tøj til mig selv og et slips til gemalen af stoffet fra min nederdel.
Det er første gang, jeg sådan har lavet et helt sæt OG matchet med Vagns tøj.
Det er heller ikke kotume i Kom og Dans, men siden nu jeg syr nederdele, og Vagn er formand for den forening, der blev fejret, så måtte jeg jo gøre noget :o).

Tak for alle de søde kommentarer, jeg fik i går i løbet af aftenen!


Tak for billederne, Jette :o)!!

6 kommentarer:

  1. Weeej - I ser da godt ud ;0)

    SvarSlet
  2. Det var en fantastisk fest og jeg så dig godt i dine swingende skørter på dansegulvet....men hver gang jeg var på vej hen til dig, endte det i stedet med en swing....bedre held næste gang:D

    SvarSlet
  3. Hvor ser det festligt ud. Flot tøj, du har kreeret. Det er nu sjovere at danse, når der kan komme sus i skørterne.
    God mandag.

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt! :) Det gav da lige prikken over i'et med Vagns tøj :) Sejt!

    SvarSlet
  5. Hvor ser I fantastisk flotte ud. Super tøj du har kreeret. I øvrigt til lykke med foreningens 10 års jubilæum:))

    SvarSlet
  6. Hej I dejlige kvindemennesker :o)
    Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!

    Anette - Det var ærgerligt, at jeg ikke fik hilst på dig i lørdags!

    Knus
    Mette

    SvarSlet