tirsdag den 28. september 2010

Farvel - og goddag

På torsdag har jeg sidste arbejdsdag i Stof og Stil.
Puha, det bliver svært at få sagt farvel til mine dejlige kolleger gennem lang tid. Hvor har jeg dog nydt mange gange at kunne sparre med dem og ikke mindst inspirere hinanden.
Det vil jeg savne helt vildt!!!

På mandag starter jeg i Kære Børn i Aars.
Det glæder jeg mig til. Jeg skal sælge børnetøj, barnevogne, autostole og meget andet. Og så ligger det blot 10 minutter fra, hvor vi bor. Arbejdstiderne er også bedre: på en hverdag er jeg hjemme kl. 18 i stedet for 19, og på lørdage er jeg hjemme kl. 14 i stedet for 16.
Og så kan jeg jo cykle :o) - det har jeg savnet!

Det er gået helt vildt hurtigt. Fredag d. 17/9 ringede jeg til Kære Børn, mandag d. 20/9 sagde jeg op og var heldig at få lov til at stoppe allerede til d. 1. oktober.

5 kommentarer:

  1. Tillykke! Det bliver dejligt for dig med mere tid hjemme :)
    Er det Stof og Stil i Aalborg, du er i?

    SvarSlet
  2. Tillykke med jobbet. Det bliver da dejligt,- selvom det er svært at sige farvel til gode kolleger.

    SvarSlet
  3. Hej Mette..

    tillykke med det nye job... går du så hen og bliver skruk? alt det babystuff....

    Hhahahahahah

    Du vil blive savnet i stof og stil.. Det er så hyggeligt lige at sige hej...

    Lone

    SvarSlet
  4. Held og lykke i det nye job....

    SvarSlet
  5. Tak tak skal I ha' - jeg glæder mig også:o).

    Onkel Anne - ja, det var Aalborg, jeg var i.

    Lone - tak, jeg vil også savne at møde andre kreative mennesker der...

    SvarSlet