onsdag den 27. oktober 2010

Minimesse og shopping

Jeg har været på mini-messe i Århus i dag.
Og inden nåede jeg lige lidt shopping. Jeg orkede faktisk ikke rigtigt at tage afsted. Men det var fantastisk!!
På vej ind til Århus snuppede jeg lige læderiet - skal til at lave nøglesnore af læder, så jeg manglede lidt. Mere om det en anden dag.

Og så videre ind til byen..
At komme ind på Strøget i Århus, alene!! Jeg er jo århusianer... Jeg havde kun ca. 5 kvarter, men hold da op, hvor jeg nåede meget, og jeg nød det i fulde drag!!
Først en tur i H&M og købe billige Spiderman symærker. 3 for 24,95!! I stof-butikkerne koster 1 stk ca. 30 kr. Store firmaers magi!!
Jeg nåede også omkring Søstrene Grene efter noget af Karens lækre uld. Jeg skal lave flotte hårelastikker - dem skal jeg også nok vise en anden dag - glæd jer!


Og da butikkerne lukkede, tog jeg videre til messe på Hotel Marselis.
Man bliver helt bims af alt det stof, alle de knapper og bånd, men samtidig også helt høj! For kreativiteten pumper jo og man kommer træt men fyldt hjem. SKØNT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar