mandag den 18. oktober 2010

Solskin i København

Jeg har både familie og veninde i København, og jeg har været der mange gange i mit liv. Men jeg har aldrig prøvet at færdes alene (uden veninde eller familie, som kender vejen).
Og det er altså den bedste måde at lære en by at kende på.

Jeg må desværre bekende, at jeg blev overrasket over Københavns skønhed. Desværre fordi det er pinligt, at jeg har været der så mange gange uden at have opdaget byens skønhed og charme.
Jeg har boet i Paris i 1 år som au pair, da jeg var omkring 20 år, og jeg bliver aldrig træt af den by! Den er simpelthen bare fantastisk! Men jeg anede ikke, at København havde noget af det samme...


Min mand og jeg har været på weekend uden børn i København, og solen skinnede hele weekenden!! Det var herligt at være afsted bare os 2, uden vores dejlige børn. Bare hinanden, os 2, i solskin en hel weekend! Prøv det, det er fantastisk!
Vi boede på Christianshavn med kig lige ned i kanalerne den første nat. Jeg har aldrig været på Christianshavn før - hvor er der dog skønt!

Vi nåede lige akkurat en flot kanaltur i solskin inden vi skulle nå toget søndag eftermiddag.
Med hjælp fra en super hjælpsom taxachauffør, som så stort på ensretning og forbudt venstresving, nåede vi toget 3 min før afgang.
Pyha...

Tak, min mand, for en skøn skøn weekend i solskins København!!

2 kommentarer: