tirsdag den 9. november 2010

Hvor kommer det fra?

Se lige hvad der kom ud af min symaskine i går :o).

Jeg blev inspireret af en strikkeopskrift, da min mor og jeg kiggede en hel stak igennem i lørdags. Og pludselig var den der!
Se flere detaljer på Bettekun.dk

Inspiration er en sjov udefinerbar størrelse - pludselig er den der bare.
Man kan ikke altid opsøge og finde den, når man har brug for det. Man kan heller ikke presse det igennem, og beslutte sig for at blive inspireret.
Det kommer når det kommer. For mig er der mange ting, der skal falde i hak..

Hvordan bliver du inspireret?

1 kommentar:

  1. Hvordan bliver jeg inspireret? Hmmm, det ved jeg faktisk ikke rigtigt, men som du siger; så er den der pludselig!
    Og de der du ved nok, de skal vist bare koste en 50'er :)
    Sød kjole... Fås den i drengefarver?

    SvarSlet