fredag den 19. november 2010

Jeg glæder mig...

til at lave glas i morgen!
Jeg elsker det. Det er en fantastisk måde at arbejde med farver på, og det adskiller sig på én væsentlig måde fra at arbejde med farver når man syr:
Man kan ikke se med det samme, hvordan resultatet bliver. Nogle farver skifter fuldstændig under brændingen...

Jeg skal bl.a. lave flere af disse vindunderlige hjertefade til julemarkedet på Vitskøl Kloster i næste weekend.
Mon ikke jeg finder på lidt andet også...


Jeg glæder mig - der plejer at komme ml. 2000 og 2500 gæster, så det bliver ikke kedeligt :o).

Ses vi?

3 kommentarer:

  1. wauw jeg gad godt eje sådan et hjertefad (eller to).

    SvarSlet
  2. hold da op de er totalt fed de der glashjerter :)

    SvarSlet
  3. Hej piger

    Tak for begejstringen!!

    Ja, de er helt vildt fine at sætte på julebordet fyldt med slik :o).

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet