mandag den 29. november 2010

Julemarked

Så er det hyggelige julemarked på Vitskøl kloster veloverstået.
Vi var lidt uheldige med vejret lørdag, så der kom ikke nær så mange som normalt..

Søndag var en flot dag. Solen skinnede og vejdirektoratet meldte om farbare veje overalt i nordjylland.
Der kom også mange gæster, og jeg havde et fantastisk salg!!
Hvor er det bare dejligt, når folk kan lide det man går og laver!

Her kommer et par billeder af mit hyggelige hjørne ovenpå et par gravmonumenter og foran krypten... :o)







Tak til alle der besøgte min stand og for de mange dejlige bemærkninger, jeg fik til mine ting!
Og tak til Lisbeth og Finn - mine 'stand-naboer' - for en hyggelig weekend!

3 kommentarer:

  1. Det ser sørme lækkert ud. Jeg håber, du fik solgt lidt af dine fine ting:)

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Jeg håber det gik godt, trods vejret.
    Det er jo ikke til at kæmpe imod.

    Mit julemarked gik fint, vi kunne dog også mærke sneen. For vi talte gæsterne. Ikke helt så mange som sidst, men de købte stadig.. vi klager ikke..

    Lone

    SvarSlet
  3. Flotte billeder fra dit julemarket:)

    Rannvá

    SvarSlet