lørdag den 6. november 2010

Nye kjoler

Så har symaskinen været rødglødende igen.

Kender I det, når man bliver grebet, og slet ikke kan holde igen. Man sanser hverken sult eller tid...
Det er vidunderligt!

Trylle rylle ryt:


Jeg er så vild med denne kjole og stoffet!! Jeg har lyst til at bestille 10 m mere... Hm, det må jeg vist lige tænke over :o). Denne er syet i str 40 - så passer jeg den nemlig selv :o).



Og så blev det til denne fine kjole til pigerne.
Tror nu også de skal have en af stoffet ovenfor :o).

Begge kjoler finder du på Bettekun :o)

Rigtig god lørdag derude!!

6 kommentarer:

  1. tænk ikke for længe...

    Mette... Den kjole i de mange farver, er det i voksenstr...
    Så må jeg overveje at eje en...
    Kan man ha specifikke ønsker til halsudskæringen?

    Please ;o)

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone

    Nej, jeg tænker også kun til på mandag :o).
    Ja, du kan tro, det er i voksenstr.
    Det kommer lidt an på, hvad det er for ønsker...

    Knus

    SvarSlet
  3. Det er jo en helt designer kjole, super skøn.
    Er smuttet.... skal ind på den side og kikke ;O

    Yt.

    SvarSlet
  4. Den kjole er da bare for sej. Sikke noget skønt stof du har syet i. Kan godt forstå du overvejer at bestille noget mere:))

    SvarSlet
  5. hej Mette

    Jeg tænker at de skal være mere dyb og rund i stedet for firkantet/rund.
    Gir det mening...

    Mere krævende er jeg ikke... hahaha
    Æv at du har valgt et andet julemarked en mig... håber jeg når at se dig om søndagen...

    Jeg kan da lige afleverer alt det jeg ikke får solgt om lørdagen ..ahahahhaha jeg er go´.

    Lone

    SvarSlet
  6. Hej Lone

    Halsen er ikke det mindste firkantet - det må være billederne der snyder.
    Og hvor meget mere dyb?

    Ja, det var da pokkers, vi ikke kan hygge os sammen - men du skal være hjertelig velkommen om søndagen (men da har du jo naturligvis solgt alt dit :o) ).

    Knus Mette

    SvarSlet