torsdag den 4. november 2010

Give away hos Bettekun

Velkommen til min nye blog!
Sådan føles det i hvert fald.

Jeg har ryddet op, rykket rundt og ikke mindst lavet nyt design.
Det tager tid sådan noget, men det er sjovt.

Jeg har lavet en ny side med DIY'er, så når de har ligget på forsiden i et stykke tid, ryger de derom.
Så er der nemig plads til de nye DIY'er, jeg snart er klar med.


Dét må være anledning til min første give away.



Jeg har fundet nogle fine ting frem, som jeg gerne vil forære væk.
  • en flot og helt unik kæde af filtede kugler
  • en sjov og unik hårelastik af filtede strimler (DIY kommer)
  • yo yo maker, blomst
  • yo yo maker, hjerte
Jeg håber, I har lyst til at lege med.
Reglerne er som de plejer at være:

1 lod for en kommentar
2 lodder for en kommentar og fast læser
3 lodder for en kommentar, fast læser og link
4 lodder for en kommentar, fast læser, link og omtale

Skriv hvor mange lodder, du deltager med.

Jeg trækker vinderne onsdag d. 24 nov kl 20.

28 kommentarer:

  1. Jamen jeg har da lyst til at være med.
    Jeg er med på hele 4 lodder :-)

    SvarSlet
  2. Heihei:)
    Her har jeg lyst til å være med:)
    4 lodd på meg:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away_04.html

    klem fra siv anita, swimzy

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlet
  3. Jeg er også med på 4 lodder.

    mvh
    Monika

    SvarSlet
  4. Hejsa - jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Vil da gerne være med i din give away, så er med på 3 lodde. Har også en igang så kig evt. forbi :-)

    SvarSlet
  6. Her er jeg da med... ;0)
    = kommetar - er fast læset og har lavet link så 3 lodder nupper jeg ...

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne smide to lodder i hatten! Skønne ting :)

    SvarSlet
  8. Jeg deltager meget gerne med 3 lodder :)
    Hvor er dit nye design bare flot :)
    Rigtig god weekend
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Jeg vil da gerne være med på 3 lodder ;0)
    Julie

    SvarSlet
  10. Hvor skønt. Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  11. så fint =)
    Vil gerne deltage med 2 lodder...

    SvarSlet
  12. Jeg er da helt klart med....2 lodder i hatten :)

    SvarSlet
  13. Jeg deltager gerne med to lodder og måske vil du deltage i min give away. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog. :)

    SvarSlet
  15. Tillykke med din "nye" blog! Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  16. sikke fine farver :) jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  17. Tak fordi du deltager i min giveaway - jeg vil sørme også gerne være med her :)
    3 lodder til mig!

    SvarSlet
  18. Sikke dog nogen skønne ting du laver!
    Jeg glæder mig til at følge din blog, og deltager med to lodder :-)

    SvarSlet
  19. Fine ting - jeg er med på 2 lodder!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  20. Jeg vil da gerne være med... Er med på 3 lodder :) Sikke nogle fine præmier du vil forære væk... Jeg vil da gerne være en af de heldige vindere :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  21. hej

    jeg er med på 4 lodder :)

    SvarSlet
  22. Så fine ting du har i din give away - her er vi vilde med yo-yo's
    Vi deltager med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  23. Jeg vil rigtig gerne være med, 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  24. Hej Mette
    Først tak for det fine sæt med kjole og nederdel som jeg købte til min datter og mig selv. Jeg ville have skrevet da vi modtog det, men fik det desværre ikke gjort. Synes dog lige at du skulle vide at det gjorde stor lykke. Ud over det fine stof som min pige kan blive ved med at kigge på, er kjolen rigtig smart i designet til en snart 3-årig, fordi elastik ved hals og ærmer gør at hun nemt selv kan tage den af og på.
    Jeg vil rigtig gerne deltage i din give-away med 4 lodder.

    SvarSlet
  25. Hej igen Mette.
    Skal da lige love for at du har givet bloggen en make over, herligt :o) Den ser vel nok godt ud. Er selvfølgelig smadder spændt på DIY´erne :o)
    Jeg takker for reminderen om de give away, jeg vil gerne smide 3 lodder i tromlen.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  26. Spændende - jeg glæder mig til at følge dig!

    Jeg er med, med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  27. Så mye fint du lager!!

    Jeg tar 3 lodder :-)

    SvarSlet
  28. Jättefin blogg du har. Hit kommer jag gärna tillbaka! 3 lotter till mig, tack!

    SvarSlet