fredag den 17. december 2010

Jeg udvider med garnbutik!!

Ih, hvor er det spændende!

Jeg har pludselig fået muligheden for at udvide min butik med det berømte og lækre garn fra norske Sandnes.


Den ene af de 2 garnbutikker i Aars lukker, og den har forhandling af Sandnes - og det er den, jeg overtager.

Jeg glæder mig vildt meget!! Nu ved jeg godt, hvad dagene mellem jul og nytår skal bruges til :o).
En (eller flere) ture til Ikea efter flere reoler, kurve og andet, og så ommøblering og indretning...
Uh, hvor jeg glæder mig (har jeg nævnt det.. ??) :o)

Garnbutikken åbner d. 1. februar 2011 på Herredsvej 13, Aars.
Se åbningstider her

Jeg lægger selvfølgelig også garnet på min hjemmeside løbende, så hold øje :o).

8 kommentarer:

  1. Det kan du godt glæde dig til ;)
    garnet er dejligt og sælger næsten sig selv.
    Vi har det også i butikken i Middelfart.

    Yt.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye butik. Hold op, det bliver spændende for dig.

    SvarSlet
  3. Kender kun èt sted i Års at købe garn og det er i Vandtårnet. Håber da virkelig ikke det er det der lukker......

    SvarSlet
  4. Held og lykke med butikken - god chance at tage!

    SvarSlet
  5. Tak tak alle sammen :o).

    Estermarie: Nej, det er ikke vandtårnet, der lukker. Der lå en butik i den anden ende af byen - på Nibevej - som hed Himmerlands Sycenter, og de forhandlede primært Sandnes.
    Og så åbner jeg i stedet - så nu kender du 2 :o).

    SvarSlet
  6. Hej Mette.

    Mums, det var da noget af en nyhed. Så er det i hvertfald absolut sletter aldrig sidste gang jeg handler hos Bettekun :o)) Det var det nu heller ikke i forvejen ;o) Jeg har fornyelig stiftet bekendskab med Sandnes´ herligheder, så det er jo som sendt fra himlen, at jeg nu kender et godt sted at handle det :o) Jeg kigger snart forbi din hjemmeside. Rigtig god arbejdslyst med at udvide biksen i ferien :o)

    Rigtig glædelig jul Mette til dig og dine.
    Kh Anette

    SvarSlet
  7. Hej Anette
    Det lyder dejligt! Jeg glæder mig til at handle med dig :o).
    Glædelig jul til alle i Glaphuset :O)
    Knus Mette

    SvarSlet