fredag den 18. februar 2011

Nu ved jeg det...

Hvad gør man, når manden ønsker sig langærmede bluser/sweatshirts, men de må ikke være tykke og ikke i uld, for så får han det bare ALT for varmt?
Det er næsten umuligt at finde...

Så var det jeg kom i tanke om et sted, hvor man kan få det, lige som man vil ha' det :o).


I Bettekun selvfølgelig :o).

Jeg så en bluse i januar i Magasin, og selvom den var på udsalg, var den DYR.
Der stod også Gant i nakken på den.

Med den i tankerne gik jeg i gang...



Den her står der Bettekun i nakken på :o).
Og den er lavet i en lækker strik fra Nørgaard på Strøget - bomuld selvfølgelig.

Tillykke med fødselsdagen, min kære mand!

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, når man kan selv, så din mand kan få lige det, han ønsker sig

    SvarSlet
  2. ...og med høj lækkerhedsfaktor!!

    Glædekig fredag.
    Kirsten

    SvarSlet