søndag den 27. marts 2011

Blogtræf eller krea-dag

Sikke en dag, vi havde på Klitgården i går.
Lone havde arrangeret blogtræf.
Hvor det skønt at møde 'hovederne' bag bloggene.
Pludselig bliver bloggene levende og spændende på en helt ny måde.
Pludselig har man ting til fælles med en masse andre, nyt netværk og nye bekendtskaber.

Der var 5-6 workshops, og det var så fedt at blive fyldt på og lære noget nyt.
Jeg kom hjem med 2 skønne armbånd; et i papirflet og et armbånd i landkort - det mangler bare lige en knap, så er det færdigt.



Beklager billedkvaliteten - de er taget i aften uden dagslys.

Derudover er der jo masse af inspiration og nye ideer at hente, når så mange kreative kvinder er samlet på eet sted.
Jeg var helt ør i hovedet, da jeg kom hjem af alle de skønne indtryk, der lige skulle finde deres plads :o).

Vi blev jo nærmest overøst med gaver fra mange forskellige sponsorer.
Der var gaver fra bl.a. Creative Company, AV Form, Rikki Tikki, Ikea, Lene Bjerre, Perleplus (blog: smykkefryd).


Lone havde gjort et KÆMPE arbejde for at vi alle skulle have en dejlig dag!
Og holdet hun havde med sig (sin mand og ejerne af Klitgården) sørgede for fantastisk mad.
Se bare de skønne lagkager, som smagte lige så skønt.


Tusind tak for en dejlig dag til alle der var med!

5 kommentarer:

  1. Fin stand du havde til blogtræffet! Tak for handlen med hæklenål og fede knapper:-)

    SvarSlet
  2. suk - jeg ville vildt gerne ha været med - håber det kommer igen - og måske i kbh

    fed Blog

    jeg har selv en giveaway hvid du vil være med - det er en hæklet fugl :)

    x

    creativetail

    SvarSlet
  3. Ja selv tak, det var bare så hyggeligt. Jeg håber vi ses en anden gang.

    SvarSlet
  4. Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

    generic nolvadex

    SvarSlet