fredag den 11. marts 2011

Neeej - se!

Det er fantastisk, når man selv bliver imponeret over det der kommer ud af symaskinen :o).
Jeg har været begravet i garn og siddet rigtig meget ved computeren i forbindelse med opstart af garnbutikken, så jeg har næsten ikke syet siden før jul!!
Puha, jeg var trængende!
I går blev der lige et lille hul, hvor jeg havde tid til at sy.

Jeg er ikke god til at gå i gang med noget større, når jeg ikke rigtigt kan nå noget alligevel, men sådan en lile taske/kosmetikpung kunne jeg lige nå :o)




God fredag!

5 kommentarer:

  1. Skøn pung - jeg har også det stof til at ligge.

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin - lækker detalje med mariehønebåndet indeni.

    SvarSlet
  3. Hej Mette.
    fin lille sag der "faldt" ud af maskinen :o) Kender godt til det begrænsende i tiden, kan det næsten betale sig at sætte sig ved maskinen..... Men det er din lille sag her et bevis på det kunne :o)

    God weekend Mette.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  4. Den blev sød :) Vi ses på onsdag :)

    SvarSlet