mandag den 14. marts 2011

Påske give away

Ja, der er lidt tid til påske endnu...
.. men tiden har det jo med at flyve afsted,
og hvis man skal nå at lave påskepynt først,
så er det vist på tide at komme i gang :o).

Derfor udlodder jeg nu Fritidsgarn og opskrift fra Sandnes til de skønne påskehaner.




Med de 3 nøgler er der nok til ca. 3-4 haner.

Jeg trækker en vinder søndag d. 3. april.

Gør som følger:
kommentar på indlægget = 1 lod
kommentar + fast læser = 2 lodder
kommentar + fast læser + link = 3 lodder

Skriv hvor mange lodder du deltager med.

Jeg håber, I har lyst til at lege med!



98 kommentarer:

  1. Selvfølgelig vil jeg være med. Håber min påake bliver pyntet op med nye haner, 3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  2. Jeg vil også rigtig gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  3. Er helt sikkert nød til at være med, så 3 lodder til mig, og så krydser jeg ellers fingre for at jeg vinder. :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med de høns - så endelig 3 lodder til mig

    SvarSlet
  5. Super :-) Er selvfølgelig med , selvom jeg ikke er til påskepynt , men de der haner ,de er bestemt ikke til at stå for :-)

    SvarSlet
  6. Lækker påske-giveaway - jeg snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  7. Jeg er med på 3 lodder
    Tina:-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne væremed et lod.

    SvarSlet
  9. Kykkelikyyyyy - to lodder til mig, tak.

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet
  10. Jeg vil også gerne være med og lægger 2 lodder.
    Venlig hilsen Louise

    SvarSlet
  11. Jeg snupper 3 lodder :) De er for seje!

    SvarSlet
  12. Er helt klart med på 2 lodder :-).

    SvarSlet
  13. Deltager meget gerne med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  14. 2 lodder tak - Er helt ny på din blog :D glæder mig til at se mange flere af dine ting.

    SvarSlet
  15. Skønt påskepynt. Jeg er med på to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  16. Hej Mette.

    Ved du hvad, det er ganske så lidt påskepynt jeg ejer, så måske jeg skulle gøre noget ved sagen, hvis jeg var den heldige der vandt din give away :o)
    Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder :o)

    Knus Anette.

    SvarSlet
  17. Jeg vil da også gerne være med. De er slet ikke til at stå for :-)

    Jeg snupper 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  18. De er bare charmerende - jeg vil meget gerne vinde - jeg smider 3 lodder ind.

    SvarSlet
  19. Deltager meget gerne med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  20. Skøn give away - den vil jeg MEGET gerne vinde. Jeg krydser fingre og putter 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  21. Smukke haner i kurven :-)

    2 lodder er sendt afsted

    SvarSlet
  22. Jeg vil da også være med ;-) 2 lodder til mig

    SvarSlet
  23. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  24. Jeg vil da også gerne være med, og snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  25. Ej hvor er de bare skønne! Jeg deltager i legen med 2 lodder og krydser hvad krydses kan. :o)

    SvarSlet
  26. De påskehaner er da bare vildt søde, så jeg deltager meget gerne med 2 lodder.

    SvarSlet
  27. Vil gerne være med i lodtrækningen, om disse tre nydelige charmører, med et lod.
    Flot blog, flot håndarbejde.
    Venligst Rannvá

    SvarSlet
  28. Jeg kan ikke strikke, men vinder jeg så kender jeg helt sikkert én som kan ;)

    Jeg er med på 2 lodder.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  29. De er så fine, dem må jeg lave, jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  30. Den give away er jeg nødt til at være med på:
    jeg tager 3 lodder

    SvarSlet
  31. Ej - de er fede de påskehaner, den er jeg med på. :-)
    Lone

    SvarSlet
  32. Hvor er de søde, de kan helt klart give lidt påskestemning. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  33. jeg vil osse rigtig gerne blive hane-ejer, deltager med 2 lodder
    kathrineL5@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Kommer da helt i påskestemning. :-)

    SvarSlet
  35. Har ikke strikket i mange år, men dette er da lige anledningen til at gå igang igen. Jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  36. Hej. Sikke nogle flotte haner, dem vil jeg rigtig gerne vinde. Deltager med 3 lodder.

    Hav en herlig dag/ Lone Margrethe

    SvarSlet
  37. Hej

    De er da helt fantistiske de haner. Og fritidsgarn er noget fantastisk garn - vil jeg virkelig gerne vinde. 3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  38. 2 lodder til mig tak =)

    SvarSlet
  39. skønne garner -skønne høns :)

    2 lodder til mig tak :)
    kh♥

    SvarSlet
  40. Herlige høns - dem ville jeg gerne vinde (retten til at fabrikere)!

    SvarSlet
  41. Deltager gerne med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  42. Hvor er de skønne og sjove. Dem gad jeg godt prøve at strikke :)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder,
    klem fra
    mette

    SvarSlet
  43. jeg vil gerne deltage med to lodder - og håbe på at jeg vinder den fine give away

    SvarSlet
  44. De er så fine. Jeg var forelsket i dem allerede inden du lavede den her give away.

    Jeg deltager med 3 lodder.

    kh Julie

    SvarSlet
  45. Jeg kan da ikke andet end være med på tre lodder!
    De er da for fede!!

    SvarSlet
  46. ejjj - de er bare så fine

    SvarSlet
  47. HVOR ER DE BARE FINE 2 LODDER TIL MIG:)

    SvarSlet
  48. Sådan et par haner kan der lige blive plads til på min reol. Jeg er med med 3 lodder.

    SvarSlet
  49. 2 lodder. Det skal da prøves. De er så kinky :)

    SvarSlet
  50. ejjj hvor fint. Jeg vil super gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  51. Hvor er de søde, dem ville jeg gerne prøve at lave så jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  52. jeg ELSKER kyllinger - så dem vil jeg rigtig gerne vinde:)

    SvarSlet
  53. Ammagaaaad såååå fiiiiine!!!!!!!!!!!
    Jeg er helt klart med, jeg tar 3 lodd!!

    Og inviterer deg samtidig å bli med på min give away :)

    http://susiandthefrog.blogspot.com/2011/01/susis-give-away-2011.html


    x x x Susi

    SvarSlet
  54. Ih, hvor er de bare skønne.
    Jeg er med - 2 lodder.

    SvarSlet
  55. dejlig inspiration jeg vil gerne være med til at strikke haner, med 2 lodder

    SvarSlet
  56. Det er søde høns, dem vil jeg gerne lave/vinde er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  57. Hej jeg snupper 2 lodder

    SvarSlet
  58. Ej hvor er de søde jeg nupper et lod

    SvarSlet
  59. De er godtnok søde....2 lodder til mig. Mange hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  60. Koselig premie! Eg vil gjerne delta med 3 lodd:)

    SvarSlet
  61. Det er de frækkeste høns jeg har set længe...... Jeg er med og med tre lodder :-) Jeg er pavestolt af at jeg nu kan linke - fik hjælp fra FasterMette

    SvarSlet
  62. Vil gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  63. Hvor er de herlige de høns! Dem vil jeg gerne vove mig ud i at lave..

    Jeg deltager med 3 lodder, og glæder mig til at følge din blog..

    SvarSlet
  64. Hvor er de bare så flotte - Jeg byder lige ind med tre lodder.

    SvarSlet
  65. Orv...hvor flot.
    Jeg snupper 3 lodder, og gerne nogle høns ;-)

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Hilsen Jette

    SvarSlet
  67. Nøj hvor er de bare cute :o) Jeg hopper på med 3 lodder og krydser fingre -s-

    SvarSlet
  68. Efter at have mødt dig og hanerne til blogtræf, har jeg nu fundet vej til din blog......derfor nu fast læser, så 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  69. Fantastisk!
    3 lodder til mig

    x

    creativetail

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne være med 1 lod,
    skønne høns.
    Agnes

    SvarSlet
  71. Jeg trænger sådan til en opmuntring, så jeg deltager med tre lodder og hepper lidt på mig selv:)

    SvarSlet
  72. Jeg så dem jo til træffet og de er bare herlige.
    Vil gerne deltage med to lodder, tak :-)

    SvarSlet
  73. Jeg så dem også til blogtræffet, så jeg må da være med i din give-away. Det må blive med 2 lodder, da jeg ikke kan finde ud af at lave et link endnu. ü)

    SvarSlet
  74. selvføgelig 3 til mig --de er da for søde

    SvarSlet
  75. Hej Mette
    Efter at have set dine høns live, må jeg altså være med. 2 lodder til mig, tak.
    Pia

    SvarSlet
  76. Hej Mette. Jeg må da også hellere være med i din give away, 3 lodder herfra.
    Så dem godt i lørdags, de er super skønne de høns:-)
    KH Dorthe

    SvarSlet
  77. Vil gerne deltage med 3 lodder de høns er da for søde

    SvarSlet
  78. Hvor er de fine - vil gerne være med på 2 lodder da ;)

    SvarSlet
  79. Jeg vil rigtig gerne være deltage med 3 lodder! Du er meget inspirerende at følge... :)

    Venligst Clara Gry

    SvarSlet
  80. Jeg vil vildt gerne deltage i din give away. De er bare for fede de haner :o)
    Deltager med 3 lodder.

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  81. Jeg vil rigtig gerne være med, og jeg deltager med tre lodder.
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  82. Ja for pokker hvor vil jeg gerne være med. Sådan et par søde høns kunne nok få mig igang med at strikke. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  83. Thank you for the chance at your fabulous candy:)
    2 entry
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  84. de er rigtig fine, jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    vh Rakel
    resp0807@gmail.com

    SvarSlet
  85. Jeg ta'r chancen og deltager med tre lodder.

    SvarSlet
  86. jeg prøver osse med 3 lodder

    SvarSlet
  87. Jeg vil da gerne være med på 2 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  88. Jeg er klart med på 3 lodder :) Kh Dorte

    SvarSlet
  89. Jeg vil rigtig gerne deltage. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  90. Hvor er de søde ...
    1 lod.
    Hilsen Pia
    lpthomsen@hotmail.com

    SvarSlet
  91. uha de er søde, jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  92. Å så nydelig! Kunne veldig gjerne tenke meg denne premien! Følger deg og får vel 2 lodd ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlet
  93. Jeg trænger til et kærligt spark så jeg kan komme igang med den slags kreative ting igen - så jeg snupper også et lod.

    SvarSlet
  94. Tak for alle de mange dejlige indlæg... Nu må jeg i gang :o)

    SvarSlet
  95. Jeg vil med glæde gerne bede om 3 lodder plaese :)

    SvarSlet
  96. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  97. Jeg glemte at sende linket med..ups :)

    http://attic24.typepad.com/

    SvarSlet