onsdag den 16. marts 2011

Sommerfugle i maven...

Åh, hvor jeg glæder mig til i aften.
Som et lille barn glæder sig til juleaften.
I aften skal jeg holde min første strikkecafé sammen med Mette, og der er helt fyldt op - både på tilmeldingslisten og af flaksende sommerfugle :o).

Jeg kan næsten ikke samle mig om det jeg skal have gjort, fordi jeg glæder mig...
Men nu tager jeg mig sammen, gør jeg :o).

Jeg holder strikkecafé sammen med Mette igen d. 28. april, men der er allerede mange tilmeldte, så hvis du gerne vil med, skal du ikke vente for længe :o)


Jeg har annonce i avisen i dag - synes lige at I skal se den også...

5 kommentarer:

  1. Rigtig god dag og aften til dig :)
    Sommerfugle skal der til - ellers var det ikke det samme, vel ;)

    SvarSlet
  2. Håber du/I får en skøn dag/aften for det lyder dejligt :)

    SvarSlet
  3. Nå, det lyder ellers hyggeligt, og næsten lige ved siden af. det var gået min næse forbi, men jeg kommer gerne en anden gang............

    SvarSlet
  4. Tak piger :o) - det skal nok blive helt vildt hyggeligt!!
    Kreamikeren - jeg har lige opdateret indlægget med dato for næste strikkecafé :o)

    SvarSlet
  5. Ihh, hvor ville jeg gerne med. Men der er for langt fra Nordsjælland, for ikke at sige fra Basel, hvor jeg sidder nu.
    Jeg er sikker på I får en fantastisk aften.

    SvarSlet