torsdag den 17. marts 2011

Strikkeaften i godt selskab

I går aftes havde jeg besøg af en masse dejlige kvinder.

Det var helt vildt hyggeligt, snakken gik lystigt og tiden drønede derudad, som om den skulle nå noget.
Men sådan er det jo, når man er i godt selskab :o).


Mette lærte fra sig om dobbeltstrik, dominostrik og vævestrik, og det var vildt spændende at lære noget nyt.

Og så var kurven med det meget berømte tæppe også på besøg :o)
Kan du gætte, hvem det er?
Selvfølgelig hende her :o)



Der blev strikket og smovset i en skøn forening, og jeg tror alle havde en hyggelig aften!
Det havde jeg i hvert fald.
Tusind tak for en fantastisk aften, tøser!

5 kommentarer:

  1. Åh ja, det var herligt.
    Har hele dagen haft SÅDAN en lyst til at strikke videre på mine nye tillærte måder.
    HURRA for dit initiativ.
    Jeg kommer gerne igen.

    Karen

    SvarSlet
  2. Hej Mette.

    Ih hvor ser det bare hyggeligt ud :o) Hvor ville jeg ønske jeg boede lidt nærmere Aars ;o) Det kunne jo være jeg kunne lære lidt mere end ret og vrang på sådan en aften ;o)

    Knus Anette.

    SvarSlet
  3. Det var bare SÅ hyggeligt.
    Tina:-)

    SvarSlet
  4. ser super hyggeligt ud... tror du Mette tager langvejs og underviser
    kh♥

    SvarSlet
  5. Karen - du er mere end velkommen :o).

    Anette - der er nu ikke så langt fra Silkeborg. Det kan gøres på 5 kvarter :o). Og ja, du kunne nå at lære lidt mere end ret og vrang :o).

    Tina - hvor er jeg enig!

    Marianne - Prøv at spørge hende, find hende på hendes blog fastermette.blogspot.com

    SvarSlet