onsdag den 27. april 2011

Award

Jeg er blevet tildelt en award af søde Iben fra Vidunderlige univers.
Jeg mødte hende gang til blogtræf i Aalborg :o).


Jeg bliver virkelig glad, når nogen får så meget ud af min blog, at de ligefrem tildeler den en award!
Tak Iben!

Med til at modtage denne award hører også, at jeg skal gi' den videre til 15 andre (og gi' dem besked) og fortælle 7 ting om mig selv.

Jeg nu siddet og ledt i de blogge, jeg altid er inde og tjekke, og som jeg holder meget af at følge.
Jeg synes ikke, der er så meget ved at nominere 15, fordi jeg skal. Jeg vil meget hellere nominere 10, fordi jeg virkelig har lyst - så det har jeg gjort:



Og 7 ting om mig selv:

1. Jeg er født langbenet :o)
2. Jeg elsker farver.
3. Jeg kommer sjældent for tidligt - det er jo spild af tid :o)
4. Jeg er så nem at drille - hopper altid på den.
5. Jeg elsker chokolade!
6. Jeg har aldrig rigtigt lært at drikke kaffe - så skal der i hvert fald whisky, candis og fløde i.
7. Jeg er altid træt om morgenen og frisk om aftenen.





6 kommentarer:

  1. Tak søde Mette. Jeg må svare i morgen med et indlæg.

    SvarSlet
  2. Tak Mette

    Det er sødt af dig... Ja det er jo en fornøjelse at følge med i masser af blogs. Alle kan jo fortjene en award..
    Lone

    SvarSlet
  3. Tusind tak søde Mette. Bliver så rørt når man bliver tænkt på. Dog vil jeg gerne stoppe den ved mig, jeg synes award'erne går i ring.

    Men det gør mig ikke mindre beæret. Tusind tak. Blev både glad og stolt.

    Kram og rigtig god dag

    Marlene

    SvarSlet
  4. Ha ha.. Ja hvem kan ikke lide chokolade..:0)
    Er glad for at du vil deltage i awarden ...

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare heldig med,at du har lange ben :) men så har jeg så meget andet :)

    Tillykke med award'en :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for awarden :-)
    Mvh Maria

    SvarSlet