mandag den 25. april 2011

En MG'er i indkørslen

Til påskefrokost hos mine forældre i fredags fik vi os noget af en speciel overraskelse.

Vi sad i haven og nød det, mens vi ventede på, at de sidste også kom, så vi kunne gå til påskebordet.
Jeg registrerede godt, at der kom et køretøj ude på vejen, der larmede som en Harley, og kort tid efter gik det som en steppebrand rundt:
'Skynd jer ud og se - der holder en racerbil i indkørslen'.

Der var ingen af os der anede, at min onkel havde købt en MG'er fra 1953.
Hold fast, hvor var den flot!!




2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Og vejret har da sandelig osse været til at køre i åben vogn i påsken.

    SvarSlet
  2. Ejj En fed vogn.. Sådan en har jeg prøvet at køre i.. Fantastisk..
    Kære Mette - modtag en Award.. Kig ind på min blog og læs yderliger.. håber at du vil deltage.. KH Iben

    SvarSlet