onsdag den 6. april 2011

Flotte GRATIS opskrifter fra Dale Garn

Dale Garn har lavet et rigtig flot lille sommerhæfte, som er helt gratis!!
Det er jo fantastisk!



Du kan hente hæftet og opskrifterne til fri download her.
Opskrifterne er lavet i det lækre Lerke fra Dale, som er 48% egyptisk bomuld og 52% merino uld.
Lækkert garn, som du finder her.

12 kommentarer:

  1. Hej Mette,
    1000 tak for det fantastiske link :o) Det er jo helt perfekt :o)
    Hilsner fra
    Heidi Clara

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Når jeg ser sådan en flot strikket kjole kan jeg da godt få helt lyst til at lære at strikke og hækle :o)

    SvarSlet
  3. Tak for linket men har downloadet hæftet en gang men kom til at lukke vinduet og nu kan jeg ikke downloade den igen øv øv er der en der vil sende den til mig jomfrugang(snabel-a)hotmail.com

    SvarSlet
  4. Mrslangholz - jeg har forsøgt at sende filen til dig, men din adresse er ikke korrekt - jeg får mailen tilbage...
    Send mig en mail på info@bettekun.dk, så svarer jeg på den :o).

    SvarSlet
  5. Hej Mette, hvor finder jeg opskriften på de små fine blomster henne????


    Tak Camille

    SvarSlet
  6. altså dem på bæltet ;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. Klik på det første link (pink), så kommer du direkte til 'produktet' i min webshop. Her skal du ikke lægge i kurv, men blot klikke på teksten: 'Hent opskriften her'. Så kommer der en pdf fil op, som du kan gemme eller printe med det samme.
      God fornøjelse!

      Slet
  7. 1000 tak for svar ;0)))) Jeg kan simpelthen ikk finde ud af at gemme opskriften.................ved du hvordan jeg gør det??? Tak ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg åbner en pdf, kommer der et ikon for gem til venstre i bjælken øverst...

      Slet
  8. Hej Mette

    Er funldstændig vild med crazy kjolen og er blevet vældig inspireret specielt af farverne og brug af dem. Er gået igang efter eget hoved, men linker selvfølgelig til dig i håb om at andre køber kittet hos dig :-)

    Tak for inspirationen
    Henriette

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne strikke Crazykjole men ikke i de viste farver hvor finder jeg oplysninger om garn forbrug...? TAK

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia.

      Jeg har sendt dig en mail med skema over mængder. De findes ikke på nettet.

      Vh
      Mette

      Slet