lørdag den 9. april 2011

Gaveværkstedet

Jeg har været i gang med at kreere.
Jeg elsker, når man skal, kan og må slippe fantasien løs.

Min lille niece skulle have en gave, og ønsket var en suttepose.
Så var det jo nærliggende at lave matchende sengetøj.
'Heldigvis' havde jeg ikke nok stof til den nemme løsning, med 1 farve på bagsiden og så forsiden delt i 2 med et smalt stykke foroven...
Lige gyldigt, hvilket stof jeg fandt, var der ikke nok...
Hmmm

Da min niece kom til verden for et halvt års tid siden, lavede jeg dette tæppe til hende


...og pludselig var den der bare:
Selvfølgelig; jeg laver tern i samme farver, så det hele matcher :o).

Her er resultatet:



 

 


Jeg synes faktisk det er blevet meget bedre med ternene :o)
- og så gør det jo ikke noget, at det også var sjovt.

5 kommentarer:

  1. det ser da fint ud det du har fået lavet :)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun heldig din lille niece

    KH Jo

    SvarSlet
  3. Jeg synes også det ser fint ud. Samt at det hele bliver til et multisæt fra fødsel til nu... Hmm hvad gør du så til jul ? og næste fødselsdag. Forventningerne stiger jo.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Dejligt og flot sæt at skal gi væk.. Det bliver en glad modtager...;0) Rigtig skønne farver osse..
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Sikke en fin fin gave at få:-) Kh Christina

    SvarSlet