onsdag den 27. april 2011

Jakke til mobilen

Jeg er vild med at hækle, og jeg havde helt glemt, at jeg ville prøve denne fine taske til mobilen.
Men den er i Familiejournalen i denne uge, og så var det jo at jeg kom i tanke om det igen.


Her er mit projekt - næsten færdigt...

Du kan også finde opskriften i hæftet her fra Sandnes Garn, og den er hæklet i Mandarin Petit fra Sandnes Garn.

Jeg tror, jeg skal prøve at lave den i min egen version, når jeg lige har et par timer til overs en dag :o).
Jeg ved lige hvordan den skal se ud..

Kender I det? Det kunne altså være såå fedt, hvis man kunne sætte printeren direkte til hovedet og så printe alle de gode ideer ud :o).. Hvor mange år mon der går, før det bliver muligt??

5 kommentarer:

  1. Jeg er også vild med at hækle, men er desværre ikke lige fuld af ideer inde i hovedet. Jeg er bedst til at følge en opskrift:)Det ser ud til at blive en rigtig fin mobiltaske. Jeg kan se du bruger cloverhæklenål. Er det virkelig så gode som folk siger? Jeg overvejer at købe, men synes det er lidt dyrt:)
    KH Mathilde

    SvarSlet
  2. Hej Mathilde. Dejligt med en sød kommentar :o). Ja, de er så gode som folk siger! De er lækre at holde ved og de ligge bedre i hånden end de traditionelle. Der er mere at få fat i/hold om og man får derfor ikke ondt i fingrene/hænderne af at holde på dem.
    Har du tjekket på min webshop http://www.bettekun.dk/strikkepinde-og-haeklenaale? Jeg sælger dem til 45 kr - billigere end de fleste andre steder :o).
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  3. Super. Jamen det tjekker jeg da lige ud. Jeg har set dem i en garnforretning til 59,- stk., så det er lidt halvdyrt hvis man skal have dem alle:) Tak for det

    SvarSlet
  4. Clover har gjort det endnu skønner at hækle! og jeg kan rette fingerne ud efter jeg har hæklet♥

    Skønne farver du har sat sammen til din mobiltaske.

    SvarSlet
  5. Mit største problem er bare ikke at jeg får ondt i hænderne, men at jeg spænder i nakke og skuldre, men folk siger at de også hjælper på det.
    Ja, det er nogle fine farver. Overvejer også at hækle et etui til min mans iphone, men jeg tror ikke at han synes det er supersejt med et hæklet et af slagsen. Det er nok mest en pigeting:)

    SvarSlet