torsdag den 14. april 2011

Mon den kommer af igen??

Min mor strikker på skift til børnebørnene, og denne gang var det min datters tur :o).
Og hun blev SÅ glad, da hun fik den; "Er du allerede færdig med den, mormor", sagde hun glædesstrålende.

Hun har haft den på lige siden :o).
Men jeg snuppede den lige, så jeg kunne få et billede :o)



Det er en lidt lang model, så hun har faktisk haft den på bare med sorte strømpebukser og en pink t-shirt - og det var rigtig smart!

Trøjen er strikket i SISU fra Sandnes Garn, så den er ikke for tyk, og den er slidstærk og kan vaskes i maskinen.
Vi har bare fundet andre farver, end dem i opskriften...



Det er så fedt at have noget hjemmelavet, som de andre ikke har magen til :o).

Her kan du finde garnet og opskriften.
Jeg har også lavet den som et kit, så du bare kan klikke i kurv eet sted, og så samler jeg garn og opskrift :o).

11 kommentarer:

  1. hvis den var min ...kom den i hvertfald ikke a'... den er god nok smuk .... mon ikke den kan laves om til voksenstr. :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Den er blevet flot! Hun viste mig projektet sidst jeg var hos dig :) Jeg kan godt forstå at tøsen er glad, den er fed! :)

    SvarSlet
  3. Ja mand.. den er flot.. sådan en ville min datter, den mindste også elske.. ;0)

    SvarSlet
  4. Hold kæft hvor er den fed. Sikke en trøje og skønne farver. Kan godt forstå at hun er glad for den

    SvarSlet
  5. Den er super flot. Mon den er i voksenstørrelse ?

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. hold da op hvor den er fin, hvad nr pinde er den strikket på?

    SvarSlet
  7. Den er bare lækker, bare jeg havde en pige i den str., men mine er voksne og vil sikkert ikke sætte pris på den :s.


    Eller har du den måske i voksen str. Kan se en anden en har spurgt længere oppe.

    Kh. lis

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare super skønt at lægge noget på bloggen, og så få så mange dejlige kommentarer :o). Tusind tak for det!

    Jeg har den desværre ikke i voksenstr. men jeg skal lige ha' undersøgt om den findes... Jeg vender tilbage :o)
    Den er strikket på pind 3 (og 2½ i kanterne).

    SvarSlet
  9. Hvor er den lækker, jeg er vild med trøjer med mønstret bærestykke
    Jeg synes, de farver I har brugt er flottere end originalen

    SvarSlet