mandag den 11. april 2011

Nye bøger - med et twist :o)

Min søsters veninde i København, Sidsel Sangild, har begået 2 dejlige hækle-bøger.
'blødt til baby' og 'hæklede gaver'.
De er begge fyldt med anderledes og nye opskrifter.

Jeg måtte jo ha' dem i butikken, for ved I hvem der poserer på forsiden af den til babyer??

Det gør min lille niece :o).

Er hun ikke skøn :o)!!


 Og bolden der har sneget sig med på billedet, har jeg lavet til hende :o)

Det er da lidt skægt og anderledes at have sådan en bog til salg :o).





Du finder bøgerne her.

4 kommentarer:

  1. Neeej er det din niece :) Jeg havde godt set bogen og tænkt at hun var da skøn - og bogen også! Den må jeg da vist have!

    SvarSlet
  2. Skøn pige... Og en go serie billeder du der har sat på;0)

    SvarSlet
  3. Ååååååååååh den nostalgiske halsen var bare såååå lekker!!!!!!!!!!! Det er ikke noe du har i webshoppen din vel!?? :))

    SvarSlet
  4. Susi - jeg har bøgerne i min webshop - følg linket nederst i indlægget :o).

    SvarSlet