lørdag den 30. april 2011

Sommerklar

Jeg har været i gang med strikkepindene og symaskinen.
Jeg har strikket en lille jakke i merciseret bomuld fra Sandnes Garn, Mandarin Classic efter et mønster  i dette hæfte (samme hæfte som mobiltasken).
Men jeg synes jeg manglede noget til at have på under den.
En let hvid sommertunika.
Og den der hvide sommertunika, har jeg faktisk manglet lige siden sidste sommer, så nu var det jo bare om at komme i gang :o).



Jeg er blevet ret tilfreds med begge dele - det er nu dejligt, når det falder sådan ud :o).



7 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Hold da op en flot vest, den er bare super flot på dig. Det samme er tunikaen.
    Lækre billeder i den danske sommersol..
    God lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Super sommer sæt :-) Lækker farve du har valgt til boleroen ...
    Birthe

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin den lille bolero og super anvendelig. Det er rigtig sødt med tungekanten. Stoffet på tunikaen kender jeg. Jeg har nemlig også en tunika i det samme stof.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå du er tilfreds med dit outfit, det er bare så flot.
    Boleroen er rigtig flot i den farve du har valgt, og passer fantastisk til din hvide tunika :o)

    SvarSlet
  5. Lækkert sommersæt, der også vil se godt ud med hvide bukser og ballerina-sko

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer - jeg føler mig rigtig godt tilpas :o).
    Ha' en god søndag!
    Knus Mette

    SvarSlet
  7. Super Lækker bolereo, den kunne jeg lige have brugt i søndags ...

    SvarSlet