fredag den 29. april 2011

Strikkecafé - dobbeltstrik

Vi havde en fantastisk aften i går.
Vi var 11 piger samlet til strikkecafé i min butik og køkken.
Det var super hyggeligt! God stemning og masser af muligheder for at lære nyt.
Mette havde masser af strikkeprøver og teknikker med i ærmet.
Tak for endnu en god aften, Mette!

Jeg forsøgte mig med dobbeltstrik.
Måske jeg skulle lave et halstørklæde i dobbelstrik en dag, for det bliver jo fantastisk flot og dejligt varmt og tykt.




Tak for en hyggelig aften, piger!!

6 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok spændende det dobbeltstrik;) og flot ser det også ud.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Så flot med dobbeltstrik :) Det må jeg prøve en dag. Jeg har hørt, at det ikke er så svært igen?

    SvarSlet
  3. Spændende teknik og flot ser det ud...

    SvarSlet
  4. Det ser godt og spændende ud. Og det kan jo hurtigt blive årstid for halstørklæde med dobbeltstrik....

    SvarSlet
  5. Uha det gav lige et stik i mit "nørkle hjerte"..
    Må vist være med en anden gang - altså hvis jeg må hækle.. :0)

    SvarSlet
  6. Ja, det ser flot ud! Hvis man laver mønster i, bliver det jo modsat farve... Nej, det er ikke så svært, når man har fået det vist :o).
    Iben - Jeg tror også, jeg skal ha' lavet en hækleaften :o).

    SvarSlet