fredag den 1. april 2011

Ugens høst i Netto

Jeg har høstet i Netto i denne uge.
I søndags måtte jeg bare eje de fine servietter fra marimekko - jeg er vild med farverne og de glade blomster.

Og så er der bogen. Hulernes sang.
Den sidste i en serie på 6.
Jeg fik den første i slutningen af 80'erne da den udkom.
Jeg læser ikke ret meget, men de her bøger er jeg fuldstændig vild med. Jeg sluger dem i eet stykke :o).

Det har hele tiden været meningen, at der skulle komme 6 bøger i serien om Jordens Børn, men 5'eren kom i 2003 og jeg var efterhånden ved at opgive...

Men pludselig er den her.
Den udkom i tirsdags og både Netto, Fakta, Kvickly og Bilka reklamerede med den.
Så hvor tror I jeg var tirsdag morgen kl. 9, da Netto åbnede :o)?


Uhhh, hvor jeg glæder mig!!!

6 kommentarer:

  1. Aiii, hvor er det godt. Marimekko holder max. Må se om min egen Netto kan følge trop :o)

    SvarSlet
  2. Jeg tror da også lige, jeg skal rundt om det gule hjørne. De servietter er jo storartede til forårets fester.

    SvarSlet
  3. Jeg kan se på de andre, der har kommentarer til indlægget, at jeg nok ikke er den enenste der må omkring Netto i dag.
    God lørdag til dig.
    Pia

    SvarSlet
  4. Jeg har også shoppet marimekko, fantastisk:-)

    SvarSlet
  5. Fine ting. Bilen må da snarest fine frem til Netto. Passer lige til alle forårets og sommerens sammenkomster.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne servietter du har fundet. "Hulernes sang", 6, er da også et godt køb. Jeg har også læst de første i "Hulebjørnens klan" som de vist hedder, man bliver frygtelig grebet når man tager hul på den første i serien. Den sidste må da også læses på et tidspunkt:))

    SvarSlet