søndag den 22. maj 2011

Hurtigt swing skørt

Vi var til dans i Silkeborg i lørdags.
Fantastisk aften og helt enestående omgivelser.
Vi dansede i det flotte gamle lokale i Lunden, og solen stod ind ad vinduerne og vi havde den mest pragtfulde udsigt over sø og skov mens vi dansede!
Helt unikt!

Nå, men jeg havde lyst til et nyt skørt, og jeg nåede lige at få dette færdigt.

 Det er en lidt vovet detalje med de gule kanter, men jeg er ret godt tilfreds.
Det giver skørtet et twist af humor og sommer, som jeg godt kan lide.

6 kommentarer:

  1. Det skørt er også flot. Jeg kan godt lide prikker og både det gule bånd og taljen.
    Håber ikke du har for ondt, efter al den dans?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. nøj et super flot skørt :)
    Hvor har du mønsteret fra? eller er det egen ide :)
    er lige sådan en model jeg har ledt efter nemlig :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Super flot sammensat af stof, farve og form!

    SvarSlet
  4. Superskøn nederdel der oser af sommer og sol

    SvarSlet
  5. Sikke en flot nederdel du har fået lavet. Rigtig smart med den gule kant. Kh Christina

    SvarSlet
  6. Hi hi - nej, jeg fik ikke ondt af at danse :o).
    Tak for de mange roser - den var skøn at have på!

    Det er et simpelt mønster, jeg selv har lavet.
    Skørtet er rundskåret men ikke hel sol. Dubruger bare en snor og en blyant til at tegne rundt i den længde du ønsker nederdelen (når du har lavet den inderste cirkel som skal svare til din talje).
    Ellers kan du finde skørtet på www.bettekun.dk :o)

    SvarSlet