fredag den 13. maj 2011

Jeg nåede det...

I går var der skolefest for indskolingsafsnittet (0-2. kl.).
Det var indianer- og comboyfest.
Onsdag aften til aftensmaden sagde min dejlige datter: "Mor, jeg har ombestemt mig, jeg vil alligevel gerne klædes ud!"
"Nå da, som hvad?"
"Indianerpige!"

Ja, så er gode råd jo dyre. Egentlig er jeg af den holdning, at man ikke bare kan skifte mening så tæt på, men da det gik op for mig, at mange gjorde et stort nummer ud af udklædningen, kunne jeg ikke bære, at Astrid bare skulle komme uden noget...

Så mor her måtte i gang - ultra hurtigt!

Torsdag eftermiddag fik jeg denne kjole tæsket igennem symaskinen på rekordtid og 2 min før afgang, var vi klar...


Pyha - jeg nåede det...

3 kommentarer:

  1. Hun er da bare SÅ sød og fin.. Hun må synes at hun har en dygtig mor..:0) UGH fra mig

    SvarSlet
  2. Lille Hiawatha :)

    SvarSlet
  3. Smuk indianerpige. Godt hun har så dygtig og lyn hurtig mor.
    Jeg håber festen gik godt.

    Kh. Lis

    SvarSlet