mandag den 9. maj 2011

Ny give away

Jeg har lyst til en giveaway.
Det er forår, jeg har fået penge tilbage i skat, mine forældre havde 40 års bryllupsdag i går, og min datter har tabt rokketand nr. 8.
Jeg har da grunde nok, ikk :o).

Jeg vil gerne udlodde denne skønne bog af Sys Fredens og en Clover hæklenål i valgfri str..
Den er fyldt med lækre hækleopskrifter på bl.a. bikini og badedragt.


Billeder fra bogen:






Reglerne er som de plejer her i blogland:

1 lod: læg en kommentar
2 lodder: læg en kommentar + fast læser
3 lodder: læg en kommetar + fast læser + link til give away

Skriv lige hvor mange lodder, du deltager med :o).

Jeg trækker vinderen når jeg når 250 faste læsere.
Håber I vil lege med!

P.S. Deltager du som 'Anonym' skal du huske at skrive din email adresse i din kommentar, så jeg kan få fat på dig, hvis du skulle være den heldige vinder :o).


100 kommentarer:

  1. Det er jeg med på!! Elsker Give aways, el. pakker i postkassen.

    Jeg skal have to lodder, en fordi jeg er fast læser og1 fordi jeg kommer med en kommentar.
    Den tredie, hmm, jeg aner ikke hvordan man linker til en give away??? Er det nok at skrive det og linke når jeg skriver eller skal det være i side banneret ? Hmm, det først gør jeg tit, det andet aner jeg ikke lige hvordan gøres, så der for.

    To lodder til mig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Er da nød til at være med på 3 lodder, den ser enormt spændende ud.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  3. Vil meget gerne være med. Har fulgt din blog et stykke tid så det bliver vist til 2 lodder

    SvarSlet
  4. Deltager meget gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  5. Hej Mette
    Tillykke med alle de positive oplevelser...
    Deltager gerne med 2 lod.
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
  6. er med på 3 lodder til denne skønne bog:)

    SvarSlet
  7. Jeg er da med på 3 lodder.
    Tina:-)

    SvarSlet
  8. ej den ser god ud den bog. Jeg deltager med 3 lodder.
    Og tillykke med alle begivenhederne.

    kh Julie

    SvarSlet
  9. Jeg er med på tre lodder!!!!
    Den flotte kjole kunne jeg godt tænke mig at hækle (hvis jeg også lige havde sådan en krop at putte i den, men det kan jeg jo arbejde på....)

    SvarSlet
  10. 2 lodder til mig tak. :)

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 3 lodder ü

    SvarSlet
  12. Rigtig god leg. Held og lykke med at nå de 250 faste læsere :)

    Hilsen

    Mikkel
    weekendophold i København
    http://weekendopholdikøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  13. Spændende bog - jeg er med og ser frem til at du når de 250 læsere. Jeg er da altså allerede, så dte hjælper jo ikke :-(

    Jeg er i hvertfald med, med alle 3 lodder!!

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 2 lodder, og vil vildt gerne vinde den bog.

    SvarSlet
  15. Deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  16. Jeg vil også rigtig gerne deltage med 2 lodder. Hvis jeg vinder, kommer jeg selv forbi og besøger dig i din butik :)

    SvarSlet
  17. Jeg vil gjerne være med i din give away med 2 lodd:o)

    SvarSlet
  18. Hæklet bikini lyder sejt! Tre lodder til mig :)

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  20. Så er jeg med på tre lodder.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  21. Tillykke med rokketænder og det hele. Jeg er med med to lodder. Og håber at det snart kan komme til at passe så jeg endelig kan besøge din strikkecafe.

    SvarSlet
  22. Jeg mangler en bog med hækleopskrifter - så jeg deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  23. Prøver at deltage i min første give away - spændende. Krydser finger.
    Deltager med 2 lodder. /Bente

    SvarSlet
  24. Den bog vil jeg da super gerne vinde.

    Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  25. Dejlig bog. Dén vil jeg gerne være ejer af og deltager selvfølgelig med 3 lodder. Er nybegynder i hækleriet, men det går stærkt fremad. Lækkert

    Hav en herlig dag/Lone Margrethe

    SvarSlet
  26. Skøn bog, jeg tager 3 lodder.

    SvarSlet
  27. Spændende bog, jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlet
  28. Jeg tar to lodd :-)

    SvarSlet
  29. Lækker bog! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  30. Super lækker bog! Har ønsket mig den længe!

    jeg er indtil videre med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  31. Mange skønne grunde til en give-away og jeg er selvfølgelig med på 3 lodder.

    SvarSlet
  32. Hvor spændende - jeg skynder mig at være med med 2 lodder.

    SvarSlet
  33. Lækre hæklerier - smider 2 lodder i bunken

    SvarSlet
  34. Skøn give away! Jeg er med med 3 lodder! Og håber der snart er 250 læsere!
    God regnvejrsdag!

    SvarSlet
  35. er helt sikkert med, super skøn bog :)
    Deltager med 3 lodder.
    KH Micha

    SvarSlet
  36. den bog vil jeg gerne have fingerne i - jeg med på 3 lodder :-)
    Camilla

    SvarSlet
  37. Åh den vil jeg rigtig gerne vinde. Jeg har andre Sys Fredens-hæfter, og de er så gode. Jeg deltager med et lod:)

    SvarSlet
  38. lækker bog - deltager gerne med 2 lodder :)

    SvarSlet
  39. Rigtig lækker bog. Deltager med 2 lodder

    Line
    linea1989@hotmail.com

    SvarSlet
  40. wow en fin give away.
    Jeg vil gerne være med på tre lodder.
    Knus Elsebeth mit-stuff

    SvarSlet
  41. Jeg blir gjerne med, og trekker 3 lodd :) Linker fra facebook, håper det er greit :)

    Jeg har en giveaway hos meg også, om du vil bli med:)

    klem

    SvarSlet
  42. Hov... havde tilmeldt mig som fast læser inden jeg opdagede konkurrencen her...
    Men jeg deltager gerne med to lodder :o)
    Hilsen Jane

    SvarSlet
  43. Hej Mette! Den vil jeg rigtig gerne vinde! Rigtig søde opskrifter!
    Jeg er allerede fast læser og linker gerne, så 3 lodder!
    Kh Inger Lise
    PS. Jeg må altså få arrangeret at kigge ud til dig når jeg en gang kommer til Års, men det er jo tit i weekenden...

    SvarSlet
  44. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder, da gaven ser rigtig attraktiv ud!

    SvarSlet
  45. Jeg vil meget gerne deltage med to lodder - trænger til at blive inspireret til at bruge mine super-lækre hæklenåle (som jeg købte gennem dig på TS)

    SvarSlet
  46. Ja det er synes jeg da er nogle fantastiske gode grunde til en give away :)
    Jeg har kigget på denne bog længe så tænk hvis man så var så heldig at vinde den! uh hvor jeg håber...krydse krydse...
    Jeg lægger selvfølgelig 3 lodder i puljen :D

    SvarSlet
  47. For en flott nok, har ikke sett den før!
    Jeg henger meg på, 3 lodd :)

    SvarSlet
  48. Jeg er da med på to lodder :)

    SvarSlet
  49. Jeg vil super gerne deltage med 3 lodder :) Med venlig hilsen Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  50. Jeg ændrer mine tre lodder til to :)

    SvarSlet
  51. Her må jeg da hellere lige være med på 2 lodder:)

    SvarSlet
  52. Jamen den er jeg da med på (;
    3 lodder til mig (:

    SvarSlet
  53. Den hopper jeg med på 2 lodder fast læser og kommentar - Den bog ser lækker ud

    SvarSlet
  54. Jeg vil også gerne deltage med 2 lodder...

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  56. Hejsa :)
    Jeg deltager med 3 lodder, vil elske at eje den bog så jeg kan udvide mine hæklekunskaber ;O)
    Go sommer.

    Hilsen Diana - denledigestund.blogspot.com

    SvarSlet
  57. Uh, håber jeg når at være med, for den bog ville jeg da godt nok gerne vinde:)

    Så to lodder til mig.

    SvarSlet
  58. Jeg når det lige. To lodder til mig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  59. Med med med på 2 lodder da. Den bog vil jeg gerne have fingrene i :)

    SvarSlet
  60. Jeg er bestemt med på 2 lodder. Ser ud som en lækker bog :-)

    SvarSlet
  61. To til mig.
    Bare det ene lod behøver at være vinderloddet, tak.

    Glædelig torsdag.

    SvarSlet
  62. Jeg modtager udfordringen - og er med på to lodder. Det er godt nok omkring 100 år siden jeg byttede hæklenålen ud med strikkepinde - men måske kan dette være startskuddet til at genoptage legen.

    SvarSlet
  63. Nu med hæklenål?? Ja så er jeg da med.

    SvarSlet
  64. Bare jeg kan være den heldige.....sikke en fin give away..... 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  65. Jeg deltager gerne med 2 lodder:)

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne være med på 2 lodder, tak. Er blevet bidt af en gal hæklenål her i ferien! VH Jette / Villa Ko

    SvarSlet
  67. Hej Jeg vil også gerne være med på 2 lodder Kh Stine

    SvarSlet
  68. Hej - jeg melder ind med 2 lodder, fast læser og kommentar :-)
    Spændende....
    Anette.dahl@gmail.com

    SvarSlet
  69. jeg deltager da også lige med 2 lodder fast læser + kommentar

    SvarSlet
  70. Hej du 'Anonym' - uden navn.
    Jeg har brug for et navn og en email adresse, så jeg kan få fat på dig, hvis du skulle være den heldige vinder :o).
    Knus Mette

    SvarSlet
  71. Jeg deltager med 2 lodder.. er da fast læser:) bogen ser spændene ud.. lige noget jeg ka dele med min meget hæklende datter:) hilsen :) lenetved@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Heisann :-)

    (¯`♥´¯)
    ´*.¸.•´ Vil gjerne være med og takker ja til 3 stk lodd. Ha en fortsatt fin sommer!! :o)

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlet
  73. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  74. Lækker bog - den vil jeg gerne eje :-) Jeg har delt til facebook - deltager jeg så med 3 lodder ?? enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  75. Forstår det ikke... troede jeg havde lagt kommentar men kan ikke finde den.
    må fluks putte 2 lodder i ;0)

    SvarSlet
  76. 2 lodder her til Frk. LilleNørd. Tak!

    SvarSlet
  77. To til mig tak.... :-)

    SvarSlet
  78. Et lod til mig og krydser finger for jeg bliver den heldige ejer. :O)
    mette@skaade.net

    SvarSlet
  79. Jeg er vild med Sys Fredens hæklerier, så jeg er med på 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  80. Jeg hopper med paa to. Saa kan det vaere jeg endelig kan laere at haekle hehe.

    SvarSlet
  81. Jeg er da helt klart med på to lodder.

    SvarSlet
  82. hej
    jeg er så klar til at være med, tænkt sig at få chancen for at vinde denne dejlige bog. jeg selv er føst lige rigtig begyndt at hækle, og kan d aikke lade være med at tænke at det må jeg da kunne finde rigtig mange fede opskrifter på.
    jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  83. Nøjj den gave vil jeg gerne vinde!! Jeg skal til og igang med at lære at hækle, så den hæklenål og bogen vil jeg meget gerne have. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder (fast læser + kommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  84. Jeg elsker at hækle og er altid på udkik efter nye hækleopskrifter, så jeg er helt klart med på 3 lodder.
    Kh Anne

    SvarSlet
  85. 3 lodder til mig. Ih hvor jeg håber at vinde!

    SvarSlet
  86. 3 lodder til mig - også selv om jeg har bogen allerede! Men håber sådan, at jeg kan få fat på et eksemplar, så jeg kan begave min skønne søster.
    Se i øvrigt også min give away på mangebaekke.blogspot.com :-)

    SvarSlet
  87. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  88. Det var dog en fantastisk give away :) 3 lodder, tak

    SvarSlet
  89. Nøj, jeg vil så gerne prøve de Clovernåle, som alle snakker om, så måske får jeg chancen nu?

    Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
  90. Hov. Jeg vil gerne have 3 lodder, tak:)

    SvarSlet
  91. Jeg har hørt meget godt om den hæklenål, så jeg deltager med 2 lodder :D

    SvarSlet
  92. Jeg vil gerne lære at hækle, så jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  93. Jeg vil da gerne være med på 2 lodder, Lækker giwe away du har stablet på benene.... mange hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  94. Nice gift! :)
    3 lodder
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlet
  95. Hov hov, her smider jeg da lige nogle lodder ind også :) Jeg melder mig som fast læser nr. 249 og smider 3 lodder i puljen..

    Uhh jeg krydser fingrer og håber mit uheld vender, så jeg kan vinde denne fantastiske præmie :)

    SvarSlet
  96. Dejligt med alle de gode ting (:

    Jeg vil rigtig gerne lære at hækle, og krydser derfor fingre for at vinde denne give-away. Jeg mangler menlig nemlig at blive sparket igang og købe mig nogle hæklenåle.

    God weekend herfra

    SvarSlet
  97. Spendende bog. Jeg hopper med paa to lodder.

    SvarSlet