fredag den 27. maj 2011

Smarte striber

Tro det eller lad være, men jeg har ikke prøvet at sy smock før i denne uge.
Når man syr smock, har man elastiktråd på spolen, altså undertråden, og overtråden er alm. tråd og man syr helt almindelige ligeud sting.
Jeg skulle bare lige overvinde mig selv til at kaste mig ud i det...

Men det gik rigtig godt, og det var slet ikke svært!
Til alt held var min datter helt vild efter at komme i dragten med det samme.
Det er ikke ofte, at tøjet nærmest bliver revet ud af hånden på mig, men denne gang var den lille dame ovenud tilfreds :o).
Så er der altså noget ved det!!



Du finder også dragten på Bettekun.dk


2 kommentarer:

  1. Det er rigtig lækkert stof. Hvor finder man mon sådan noget.

    SvarSlet
  2. Det ser altså godt ud, og jeg tror på dig når du siger det er første gang.
    Jeg har gjort det for mange, mange år siden, da jeg lavede sommer garderobe til min mor. Hun fik en sommer kjole med smock syning, og det blev heldigvis også flot.

    Kh. Lis

    SvarSlet