mandag den 16. maj 2011

Trick til indkøbssedlen

Sidst jeg var i Rema, blev jeg pludselig opmærksom på, at jeg havde fået en af de der smarte ideer, som det altid er de andre, der får.
En dame stoppede mig, pegede på min indkøbsvogn og sagde "Nej, hvor smart".
Nå ja, det er det da vist egentlig :o).

Jeg skriver altid mine huskesedler på de der gule post-it lapper.
Og så er det da oplagt at sætte den fast på vognens håndtag, så man har hænderne frie til at samle varer, og det er meget let at overskue hvad man mangler...


Ideen er hermed givet videre - snup den, hvis du kan bruge den, når du handler :o).

4 kommentarer:

  1. Det er bare så smart + den obligatoriske kuglepen i lommen til at strege ud med :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er da en god ide.
    Så er det nu Ugebladet Søndag skal sende dig en æske chokolade.

    Glædelig mandag.
    Kirsten

    SvarSlet
  3. God ide!!

    Husk at sende den ind, så du får del i de fine skåle, chokolade og hvad de ellers altid sender til andre med gode ideer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Ja, det kunne da være, at jeg skulle sende den ind :o).
    Lis - er det også Ugebladet Søndag, du tænker på?

    SvarSlet