torsdag den 26. maj 2011

Ugle-dille

Der produceres ugler i den helt store stil her i huset i øjeblikket.
Det er perleplade-ugler lavet på en sekskantet plade.
Der er ikke 2 der er ens, og der er gået sport i at lave nye kombinationer.




Pludselig gik det op for min datter, at de ikke havde en mor eller far, så hun lavede selv lige en større udgave.


Vi har en gammel bog  fra min barndom (det er kun bogen, der er gammel - ikke mig), som hedder "De fjorten bjørne", og jeg tror det er det, hun går efter.
"De fjorten ugler" - :o).


7 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Lige til at blive glad af at se på.

    SvarSlet
  2. Nåej hvor sødt..Hils din datter og sig at hun laver nogle søde ugler..
    KH Iben

    SvarSlet
  3. åh hvor er de søde .... hvorfor er det lige man ikke har perle-børn mere ...
    kh♥

    SvarSlet
  4. Så kule de uglene var! :)

    klem

    SvarSlet
  5. Her ER de bare søde de ugler. Tror lige jeg skal vise dem til ungerne.
    Nyd din aften.

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare fine, og dejlige farver.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  7. sikken nogle skønne ugler :)

    SvarSlet