søndag den 22. maj 2011

Yvonne og Marimekko

Jeg så Olsen Banden i fredags, Olsen Banden i Jylland.
Var der nogen der lagde mærke til Yvonnes flotte jakke/kjole?


 Hun var iført denne smukke kjole i Marimekko stof.
Jeg husker ikke, at jeg har set Olsen-banden i Jylland før, og i hvert fald har jeg ikke bidt mærke i denne kjole før.
Jeg synes, den er helt vildt smuk og elegant!
Jeg er også vild med rød og Marimekko...


For et par år siden syede jeg denne jakke i Marimekko.
Jeg anede ikke, at jeg gik i Yvonnes fodspor :o).



Der er fest og farver over Yvonne - og mig :o).

God søndag!

8 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Super flot..
    Vi så også Olsen Banden, ungerne elsker Dem..
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Yvonne har stil.
    Fed jakke du har syet.

    SvarSlet
  3. wau den er flot .....

    SvarSlet
  4. Nej hvor er det sjovt:-) Fed, fed jakke!

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot. Det er skægt at tingene går i ring.

    SvarSlet
  6. Jo jeg så faktisk godt Yvonnes dress men tænkte "kan det virkelig være Marimekko ?"

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Jeg sad også helt opslugt da vi så fjernsyn i fredags. Og hårdt inspireret, gik jeg på blomsterjagt lørdag. Det blev ikke til Marimekkoer, men gerberaer i pink :o) Er sikker på, at jeg nok skal finde på noget godt :o)
    Og super fed jakke du har lavet -s-

    SvarSlet